Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért a Rossmann és a Magyar Termék Nonprofit Kft. júliusban. Kozmetikai ajándékcsomagot, Rossmann ajándékkártyát, és teljes stylist, fodrász és sminkes általi átalakítást is lehet nyerni a drogériában elérhető megjelölt magyar termékek megvásárlásával, a fődíj pedig egy Dyson hajformázó.
A magyar termékek népszerűsítéséért indít nyereményjátékot júliusban a Rossmann és a Magyar Termék Nonprofit Kft. A promócióban számos, a Rossmann polcain megtalálható minőségi magyar kozmetikai márka vesz részt, ami jól mutatja a drogérialánc ezirányú törekvéseit: a Rossmann évente 1-2 százalékkal bővíti a magyar termékek arányát a teljes szortimenten belül. Ennek eredményeképpen mostanra már a polcokon található termékek 16 százaléka hazai termék.
- A Rossmann-nál kiemelten fontosnak tartjuk a magyar márkák támogatását, valamint hogy ezen márkák kiváló minőségű termékeihez valamennyi vásárlónk könnyedén hozzáférhessen. Szortimentünk folyamatos bővítése és alakítása mellett úgy gondoljuk, hogy kiváló alkalmat biztosítanak a gyártók és a fogyasztók közelebb kerülésére az ehhez hasonló nyereményjátékok és a rendezvények is. 2022 őszén tartottunk egy “Hazai szépségek – Hazai értékek” elnevezésű eseményt, melyet szintén a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen valósítottunk meg, és amelyen mintegy 27 magyar szépségmárka gyártója vett részt. Idén szeptember 6-án a Millenárison pedig már harmadik alkalommal rendezzük meg a Beauty Expót, melyen szintén mindig kiemelt figyelmet fordítunk a magyar márkákra – mondta el az együttműködés kapcsán Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Az aktuális nyereményjátékban résztvevő márkák, melyek megvásárlásával játszhatunk a napi és heti nyereményekért, valamint a fődíjért: Axibent, Blade, Colo, Dr. Forrai, Helia-D, Herbária, Kallos, Sofia Michelle, Soins Natural Clinic.
A Rossmann üzletben, az Online Drogériában vagy a Rossmann mobilappon való vásárlást követően nem kell mást tenni, mint regisztrálni vagy belépni a magyaranyero.hu oldalon, és feltölteni a vásárlást igazoló blokk azonosítóját vagy az online vásárlás egyedi azonosítóját.
2024 július 1-31. között naponta kisorsolnak 1 darab kozmetikai ajándékcsomagot a résztvevő cégek termékeiből összeállítva és 1 darab 10 ezer forint értékű Rossmann ajándékutalványt. Hetente 1 darab teljes átalakítás talál majd gazdára, stylisttal, sminkessel, fodrásszal és fotósorozattal, az élménypláza.hu felajánlásból. A fődíj pedig 1 darab Dyson hajformázó.
Fontos, hogy a blokkot mindenképp őrizzük meg, mert annak bemutatása a nyeremények átvételének feltétele, felhívják a figyelmet továbbá, hogy egy blokk egy pályázatnak számít akkor is, ha kettőnél több termék szerepel rajta. A nyereményjátékban csak a promóció ideje alatt vásárolt termékek blokkjával vagy számlájával lehet részt venni, a promóció kezdete előtt vásároltakkal nem.
A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. 2006 óta elkötelezett abban, hogy tanúsító védjegyeivel segítse a hazai áruk könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát, növelve ezzel a magyar termékek iránti keresletet. Mára mintegy 230 cég több mint 5200 terméke és szolgáltatása viseli a Magyar Termék védjegyek valamelyikét. A védjegyes termékek hazai eredetét és megbízhatóságát független szervezet ellenőrzi, és igazolja az alapanyag megfelelő származását. A termék származásán túl vizsgálják a jogszabályi előírások betartását is, így aki védjegyes árut vásárol, biztos lehet abban, hogy olyan megbízható terméket kap.
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >Mesterművek néven podcastsorozatot indít a Magyar Termék!
A Magyar Termék Nonprofit Kft. hazánk egyik legjelentősebb szervezete a hazai…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >