Profitált a DS Smith az online vásárlási lázból
Az Amazonnak, Nestlének és Unilevernek is beszállító DS Smith csomagolóipari vállalat úgy látja, hogy a termékei iránt a karácsonyi szezonban emelkedett kereslet 2021-ben az online vásárlók számának növekedésével folytatódik. Ráadásul a közületi ügyfelei részéről is nagyobb keresletet tapasztalt a vállalat.
A cég legfőbb ügyfelei e-kereskedelmi és fogyasztói csomagoltáru-forgalmazók, akik jelentős összegeket költenek csomagolásra annak érdekében, hogy árujuk biztonságosan és sérülésmentesen érjen célba a vásárlóknál.
A DS Smith vezérigazgatója jelezte, hogy bár a gazdasági környezet világjárvány miatt továbbra is meglehetősen bizonytalan, a vállalat ugyanakkor lendületben van.
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >