Viziparadicsom épülhet Visegrádon

Viziparadicsom épülhet Visegrádon

A város tárgyalásokat kezdeményezett az állami tulajdonban lévő terület átvételéről annak kezelőjével, a Kincstári Vagyoni Igazgatósággal. A két, lényegében tóként funkcionáló öblözet egyike a vizisportoknak lehetne ideális terepe, így vízisízésre...

Tovább olvasom

Folytatódik a Danone Kft. „Tegyünk együtt a gyermekekért” elnevezésű programja

Az 1999 óta működő programban eddig több mint 160 millió forint gyűlt össze.  Az idei program keretében a vállalat minden júliusban és augusztusban eladott, Könnyű és Finom terméke után 1...

Tovább olvasom

Henkel részvények a Dow Jones-ban

A Henkel elsőbbségi részvényei bekerültek a nemzetközi befektetők számára fontos Dow Jones Titans 30 Personal & Household Goods indexébe.   Az index súlya 1,08 százalék. A Henkel így a személyi...

Tovább olvasom

A hölgyeknek bókoltat a Knorr

Az élelmiszergyártó amatőr irodalmi pályázatot ír ki „A nők megbecsülése a mindennapokban és a Bók” témában.   A pályázatra szeptember 15-ig a nevezés mellékleteként korlátlan számú, egyénileg vagy csoportosan alkotott,...

Tovább olvasom

Rekorderedmény az Ottonal

A világ legnagyobb csomagküldő áruháza 15,3 milliárd eurós bevétellel zárta a 2006-os üzleti évet.Elsősorban a külföldi kereslet élénkülésének köszönhetően a cég adózás előtti eredménye 11 százalékkal 507 millió euróra nőtt....

Tovább olvasom

Kormányrendelet-módosítás az üzleten kívüli kereskedés panaszainak kezeléséről

A kereskedelmi törvényhez kapcsolódó 2004-es rendeletből kimaradt a fogyasztói panaszok intézésének rendje, e joghézag kiküszöbölésére tesz most javaslatot a GKM.  Az üzleten kívüli kereskedelemnek alapvetően két módja létezik. Az egyik...

Tovább olvasom

Százezren kölcsönben

Az elmúlt öt évben három és félszeresére nőtt a kölcsönzött munkaerő száma. Legtöbbjüket a feldolgozóiparban foglalkoztatják.  A kereskedelem foglalkoztatói közül is sokan élnek a lehetőséggel, sőt tavaly jelentősen nőtt a...

Tovább olvasom

Új energia italt dob piacra a Leading Brands

Az észak-amerikai cég Stoked nevű energia italának népszerűsítéséhez videojátékokat is bevet.  A hat különböző ízben kapható Stoked energia ital természetes cukorral készül, márkajele egy sárkány lesz, amelyet videojátékokkal is propagál...

Tovább olvasom

77 millió eurós bevásárló központot épít a Globe Trade Center Bulgáriában

A fekete- tengerparti Várnában épülő 37 ezer négyzetméteres bevásárlóközpont 2009 végére készülhet el. A Galeria Varna a tengerparti város Mladost körzetében épül fel, a terület tulajdonosa a bolgár Toni Ikonomov,...

Tovább olvasom

Megnyílt az első Tesco tesztlabor Indiában

A 650 négyzetméteres laboratórium, melyben 27 pénztár működik mind az öt bolttípust reprezentálja. A Tesco Hindustan Service Center (HSC) az indiai Bangaluru-ban rendezte be tesztlaboratóriumát, ahol a Tesco 1500 angliai...

Tovább olvasom

Kelet-Európába tart a Vivatis

Az osztrák cég fő célpontjai Románia, Bulgária, Lengyelország, Magyarország, Szlovákia és Horvátország. A Vivatis az osztrák piac egyik vezető húsáru gyártója, Magyarországon két érdekeltsége van a Landhof és az FWT...

Tovább olvasom

Csökkent a Tesco növekedési üteme

A lassulásra reagálva a cég részvényeinek árfolyama három százalékkal csökkent egy nap alatt.  Kedden több mint 3 százalékkal zuhant a brit Tesco Plc kiskereskedelmi lánc részvényeinek árfolyama, miután a cég...

Tovább olvasom

Az első három napon 350 millió forint bírságot szabtak ki

A hétfőn kezdődött és nyár végéig tartó ellenőrzésen elsősorban a vendéglőket, kocsmákat, szálláshelyeket ellenőrzik a fogyasztóvédők az idegenforgalmilag kiemelt területeken.  Az országos akció első nagyszabású koncentrált fogyasztóvédelmi ellenőrzést Gyula és...

Tovább olvasom

A diszkontok térdre kényszerítik a Carrefourt Belgiumban

A francia Carrefour úgy döntött, hogy a verseny éleződése miatt 16-ot bezár belgiumi GB áruházai közül, és megszüntet 900 munkahelyet. A világ második legnagyobb kiskereskedelmi cégének vezetése szerint a lépésre...

Tovább olvasom

Társadalmi célú kampányokról beszéltek Cannes-ban

Ha a TCR a követelményeknek megfelel akkor a haszon nem csak erkölcsi, hanem anyagi is: egy „ügy” mellett kiállás a legtöbb esetben javítja egy vállalat megítélését és erősíti a brand...

Tovább olvasom

Felgyorsult a diszkontok piaci részesedésének növekedési üteme

A diszkont 20, a hazai tulajdonban lévő lánc 12, a hipermarket 11 százalékkal nagyobb értékben adott el élelmiszert tavaly, mint egy évvel korábban – áll az AC Nielsen legfrissebb jelentésében....

Tovább olvasom

Mogyorólikört dobott piacra a Harvey Miller

A Pisa-t Olaszországból importálja a cég, és egyelőre Angliában és Írországban terítik.  Az ital csomagolását a Pizai ferdetorony ihlette, és a vállalat vezetői szerint a palackba rejtett kiváló minőségű, egyedi...

Tovább olvasom

Angol útmutató a termelőknek a mikotoxinok visszaszorítására

Az EU a rákkeltő hatású mikotoxinok táplálékláncban való megjelenésének csökkenését szeretné elkerülni, Angliában a fertőződéssel kapcsolatos információkat összefoglaló brossúrát kaptak a gazdálkodók.  Az útmutatóból az angol termelők megtudhatják milyen termelési...

Tovább olvasom

Ötmilliós versenyfelügyeleti bírság a Lidlnek

A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálata szerint a Lidl második születésnapján kiadott akciós újságban meghirdetett „3-at kap, 2-t fizet” akció alkalmas volt a fogyasztók megtévesztésére.  A GVH szerint a Lidl esetében nem...

Tovább olvasom

Idén csak négymillió tonna búza várható

A vártnál gyengébbnek ígérkező gabonatermés miatt a szakemberek szerint ősszel drágulhatnak egyes élelmiszerek és állati eredetű termékek.  Az Európa-szerte jellemző szárazság javítja a magyar exportkilátásokat. Magyarországról 1,4 millió tonna búza...

Tovább olvasom

Kelet-Európába költözik a Leaf International

A holland édesiapri cég szlovákiai gyárában Leviceben hamarosan megkezdődik a termelés.  A 30 millió eurós befektetéssel készült gyárból Skandinávibába, Hollandiában, Franciaországba és Angliába is szállítanak majd. A beruházás tavasszal indult...

Tovább olvasom

Megjelent a Magyar Közlönyben az új kereskedelemről szóló kormányrendelet

Július 13-tól már új rendszerbe sorolják a kereskedelemi és a vendéglátóipari üzletköröket.  Az üzlet működési engedélyét továbbra is a helye szerinti települési jegyző adja ki. Új elem, hogy a kereskedő...

Tovább olvasom

A Cadbury eladja a 7Up-ot

Mintegy 7500 fő elbocsátását és az amerikai italgyártó részleg eladását tervezi a világ legnagyobb üdítőital- és édességgyártó cége, a Cadbury Schweppes. A brit cég közlése szerint azért van szükség többek...

Tovább olvasom

A régi márka a mai fiatalokra hajt

A WU2 hajápoló termékcsalád egyedi online megjelenést tervezett a fiatal célcsoport számára – a www.wukiland.hu website tervezési és kivitelezési feladatait a Carnation végezte. 2007-ben a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb...

Tovább olvasom

Fizettek a Parmalatnak

Három pénzintézet, a a Merril Lynch, az olasz Banca Monte Parma és a holland ING összesen 72 millió eurós tartozást törlesztett.  2003 évi összeomlása óta a Parmalat átalakult és azóta...

Tovább olvasom

Itt a meleg, fogy az ásványvíz és a sör

A kánikulai napokban nő az emberek folyadékigénye és ezért 20-100 százalékkal is emelkedhet az ásványvíz és a sörfogyasztás – állítják a szakértők.  Az ásványvizek fogyasztása Magyarországon évek óta emelkedő tendenciát...

Tovább olvasom

Májusig 3,4 millió vendégéjszakát regisztráltak

A KSH legfrissebb közleménye szerint az év első öt hónapjában a három-, a négy- és az ötcsillagos szállodák az előző év azonos időszakához hasonló, átlagosan 53%-os szobakapacitás-kihasználtsággal működtek. A bruttó...

Tovább olvasom

Harmadszorra is horvát napok a Nagycsarnokban

Június 21-23. között Belső-Horvátország – Eszék, Varazsdin, Bjelovár, Csakovec mutatkozik be Budapesten.  A háromnapos rendezvény során az érdeklődőket a tamburazenekar fellépése, az Eszéki pandúrok és a Zrínyi gárda bemutatkozása és...

Tovább olvasom

A Kellogg felülvizsgálja marketing gyakorlatát

A vállalat a jövőben alkalmazni fogja a gyermekeknek szánt egészségügyi ajánlásokat a kicsiknek készített termékekben. A 12 év alatti gyermekeknek szánt termékekből egy adag csupán 200 kalóriát, 2 gramm zsírt,...

Tovább olvasom

Csökkentenék a csomagolóanyagokat

Jelentős FMCG-cégek, többek között a Cadbury Schweppes, a Coca-Cola Enterprises és a Masterfoods irta alá a Courtauld Commitment elnevezésű egyezményt, amely a felhasznált csomagolóanyagok mennyiségének csökkentését célozza a szektorban.  Az...

Tovább olvasom
Oldal