A régi márka a mai fiatalokra hajt

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 06. 19. 00:00

A WU2 hajápoló termékcsalád egyedi online megjelenést tervezett a fiatal célcsoport számára – a www.wukiland.hu website tervezési és kivitelezési feladatait a Carnation végezte.

2007-ben a WU2 hajápoló termékcsalád a fiatalabb célcsoport
felé nyitott, és egy közösségi portál létrehozása mellett döntött. A hangsúly
az egyediségen és az eredetiségen van.

A microsite-on a regisztrált felhasználók számtalan
hajforma, szín és kiegészítő (hajcsat, színező, napszemüveg) segítségével
alakíthatják ki saját identitásukat ebben a különös világban.

A Carnation tenderen nyerte el a megbízást. A website
kialakításában a Carnation együttműködő partnere a WU2 offline ügynöksége, a
Havasi Reklámügynökség volt, áll a társaság közleményében.

Kapcsolódó cikkeink