A Kellogg felülvizsgálja marketing gyakorlatát
A vállalat a jövőben alkalmazni fogja a gyermekeknek szánt egészségügyi ajánlásokat a kicsiknek készített termékekben.
A 12 év alatti gyermekeknek szánt termékekből egy adag csupán
200 kalóriát, 2 gramm zsírt, O gramm transzzsírsavat és 230 mg-nál kevesem
sodiumot és 12 gramm cukrot tartalmaz majd. A cereália piac egyik legnagyobb
szereplője ma még nem felel meg ennek a követelménynek, a termékek 50
százalékát át kell alakítani, amelyeket nem sikerül, azokat 2008 végéig
kivonják a 12 év alatt ajánlott kategóriából. A vállalat a jövőben nem reklámoz
a hat év alatti gyermekek számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >