Magyarországon jártak a világ legjobb szakácsai

Magyarországon jártak a világ legjobb szakácsai

Október elején Budapesten tartotta avatási ceremóniáját a világ legrégebbi és legjelentősebb gasztronómiai egyesülete, a Conférie de la Chaine des Rotisseurs, Association Mondial de la Gastronomie. A budapesti eseményen Dr. Niklai...

Tovább olvasom

Itthon is bővült a Your Hotel™ Worldwide

A szállodalánc hatodik magyar tagja, a 40 szobás, budai négycsillagos Hotel Mediterran a Your Hotel™ Worldwide (YHW), október elején csatlakozott a globális online disztribúciós és marketing-láncba. A Hotel Mediterran vezetői...

Tovább olvasom

Aranyba öltözik a Moët & Chandon

A Moët & Chandon karácsonyra aranyozott Swarovski kristályokkal kirakott palackokkal készült. A rendkívül limitált mennyiségben kapható palackok gyűjtőknek és a luxus kedvelőinek igazán ideális ajándékul szolgálnak. Jean-Remy Moët elképzeléséhez híven...

Tovább olvasom

Egyszerűsítené a környezetvédelmi termékdíjat az OKSZ

A gazdálkodók felróják az indokolatlanul bonyolult nyilvántartási és jelentési kötelezettséget, a többszörös fizetést, és attól tartanak, hogy a termékdíj összege 2009-ben jelentősen nőni fog. Az Országgyűlés bizottságai ezen a héten...

Tovább olvasom

CR tanácsadót és PR ügynökséget választott a Tesco

Október elsejétől a B&P CSR management és a NetAktív Kommunikációs Ügynökség alkotta konzorcium dolgozik az áruházlánc külső és belső kommunikációján. A két ügynökség közötti munkamegosztásban a B&P elsősorban a CR...

Tovább olvasom

Újabb Sealed Air fejlesztés az egész csirkék csomagolására

A CRYOVAC BDF® védőgázas csomagolása egy vékony, páramentes, gázzáró zsugorfólia és számos tálcatípus egyedi kombinációja. A CRYOVAC BDF® a pvc-sztreccsfóliás megoldásokkal szemben hosszabb eltarthatósági időt, jobb márkázási és termékkommunikációs lehetőségeket...

Tovább olvasom

James Bonddal kampányol a Coke ZERO

A Coca-Cola Magyarország ma hivatalosan bejelentette, hogy a Coca-Cola ZERO lesz a várva-várt új James Bond film, A Quantum csendje egyik hivatalos partnere. A filmet 2008. november 13-án mutatják be...

Tovább olvasom

Profilt bővít a GL Outlet

A törökbálinti üzletegyüttesben hamarosan új húzómárkák jelennek meg, ezúttal nem a divat, hanem az elektronika és a bútoriparból.  A vegyes profilú outlet Európában is ritkaság, itthon ez lesz az első,...

Tovább olvasom

Két év alatt több száz embert bocsát el a Metro Németországban

A Metro-csoport leépítéseket tervez németországi Cash and Carry nagykereskedelmi üzletágában. A Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung információi szerint 17 ezer dolgozó kapta kézhez az átszervezéssel kapcsolatos információkat. A Metro nagykereskedelmi üzletága jelentős...

Tovább olvasom

Több hónapnyi emelkedés után megtorpant a kereskedelmi bizalmi index

A GKI Gazdaságkutató Zrt. (www.gki.hu) által – az Európai Unió támogatásával – készített felmérés szerint szeptemberben nem változott az elmúlt hónapok trendje. Szeptemberben az ipari bizalmi index értéke jelentősen csökkent,...

Tovább olvasom

Soproni és martfűi programokat támogat a Heineken Hungária

Társadalmi felelősségvállalását kifejező akciót indít októberben a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. A cég ezzel kívánja kifejezni a városok közösségéhez tartozását és azt, hogy szívügyének tartja a sörfőzésnek tradicionálisan otthont adó...

Tovább olvasom

Októbertől új vezérigazgató a Dreher Sörgyár élén

Az angol származású Gary Whitlie néhány éve pénzügyi vezetőként dolgozott Magyarországon. A szakember iskoláit Zimbabwéban végezte. 1984 óta dolgozik a SABMiller által felvásárolt S.A. Breweriesnél, később a SABMiller johannesburgi régiójának...

Tovább olvasom

Eladó három kelet-európai Electro World leány

A brit Dixons csoport 33, magyar, cseh és lengyel Electro World (EW) áruházától válna meg. A Világgazdaság információi szerint a három ország EW áruházainak együttes üzemi eredménye ugyan javult, a...

Tovább olvasom

Ausztriában is találtak melaminnel fertőzött kínai tejterméket

Az osztrák egészségügyi minisztérium közleménye szerint az ellenőrök Graz egyik kínai éttermében, egy tejtartalmú italban találták meg az erősen mérgező vegyületet. A tejital illegálisan került az országban, Ausztria ugyanis már...

Tovább olvasom

Hygolet Sit Down higiénikus toalettülőke-rendszer

100%-os steril felületet biztosító automata toalettülőke-rendszer. Szenzor, illetve gomb megnyomásával a dermatológiailag tesztelt hygoplast fólia maximális, megnyugtató higiéniát, komfortot biztosít! Kiszerelés: 6 db/karton. Akció: 29 990 Ft + áfa/db. Bevezetés hónapja:...

Tovább olvasom

Dr. Oetker Choco-Choco Forró Csokoládék

A rendkívül népszerű klasszikus változat után mostantól banános és meggyes ízben is kapható a Dr. Oetker Choco-Choco Forró Csokoládé. A darabos kiszerelés mellett 5 db-os, dobozos családi csomagban is elérhetőek...

Tovább olvasom

BIOPONT Bio tejcsokoládés kölesgolyó – megújult csomagolásban!

A legfinomabb biocsokoládéval vontuk be a friss, ropogós kölesgolyót. A csokis buláták után itt az új édesség, amely ellenőrzött gazdálkodásból származó bioalapanyagokból készült. Értékes és finom csemege sok vitaminnal és...

Tovább olvasom

Desszert Szaloncukor Szamos Csokoládé Műhely

A népszerű marcipán szaloncukor 2008-ban kapható lesz pisztáciás és narancsos változatban is, de igazi újdonság a desszertszaloncukor, amely a Mátyás desszert két legsikeresebb ízét, a csokoládésat és a meggyeset viszi...

Tovább olvasom

Trident Splash dobozos eper-lime; zöld menta; barack-málna

A Trident Splash eper-lime, zöld menta és az új őszibarack-málna ízei mostantól innovatív dobozos formában is kaphatók a boltokban. A tetszetős, színes dobozos kiszerelésnek köszönhetően otthon, a munkahelyünkön vagy akár...

Tovább olvasom

Tchibo 3in1 Intense

A Tchibo 3in1 termékcsaládja új taggal bővül. A Tchibo 3in1 Intense instant kávéspecialitás kitűnő választás azoknak, akik intenzívebb, erősebb ízélményre vágynak, és mindezt azonnal oldódó, rögtön fogyasztható formában. Élvezze a...

Tovább olvasom

Dove Intenzív Testápoló extra száraz bőrre, Dove Intenzív Testápoló vaj extra száraz bőrre, Dove Intenzív Kézkrém extra száraz bőrre, 75 ml

Testápoló család extra száraz bőrre. Dove Intenzív Testápoló extra száraz bőrre: 250 ml: 12 db/karton, 6 db/zsugor; Dove Intenzív Testápoló vaj extra száraz bőrre: 250 ml: 6 db/zsugor; Dove Intenzív...

Tovább olvasom

Zwack Maximilian Tokaji Különlegesség

A Zwack Maximilian Tokaji Különlegesség múlt századi hagyományokra épül, mégis minden ízében modern, ez a kettősség teszi egyedivé. Receptje 1912 óta változatlan: kiváló tokaji borok lepárlásából készül, a tölgyfa hordós...

Tovább olvasom

Clorox fehérítő

A reklámfilmben megjelenő animációs megoldás új színfoltot jelent a kategórián belül. A gyermekek kalandjaik során sokféle foltot szednek össze, de ezek a foltok biztonságosan eltávolíthatóak a Clorox segítségével, és a...

Tovább olvasom

kinder Country + promóció

A kinder Country nem rejt el semmit. Az, aminek látszik. Kinder Country. Semmi titok. + 4 hónapon át 4 promóciós kinder termék, 4 álomút, 4000 garantált nyeremény.Ügynökség: Inititative Médiaügynökség Megrendelő:...

Tovább olvasom

Whiskas® Supreme

A cicák ösztönösen tudják, mi az igazi, ezért fejlesztette ki a Whiskas® az új, egész húsdarabokat tartalmazó Whiskas® Supreme alutasakos eledelt. Hiszen a macskák Whiskas®-t vennének!Ügynökség: BBDO Budapest Zrt. Megrendelő:...

Tovább olvasom

Orbit Envelope Fruit

Mosolyogj jóízűen, és oszd meg másokkal is! Az Orbit újdonsága a 14 db egyenként csomagolt rágó, amely a két jól ismert fodormenta- és borsmentaízeken kívül már izgalmas málna-, feketeribizli-, grépfrútízesítésben...

Tovább olvasom

Az AMC újra a világ egyik legjelentősebb élelmiszer-ipari szakvásárán

Az Agrármarketing Centrum (AMC) idei keretprogramjában is kiemelt szerepet játszik a párizsi SIAL Nemzetközi Élelmiszer-ipari Szakkiállításon való megjelenés, ahol most első alkalommal az úgynevezett nemzeti standok pavilonján kívül a húsipari...

Tovább olvasom

Úttörő instore kutatás: éljen a shoppermarketing! (ECR Europe, II. rész)

Sokan, régóta vártak már arra, hogy valamilyen módon mérni lehessen a vásárláshelyi marketingre kiadott pénz hatékonyságát. Az ECR Europe Berlinben tartott éves konferenciáján megismerhettünk egy új, ígéretes módszert. Beszámolónk a...

Tovább olvasom

Ők mondták – Az újságíró berlini noteszéből

„Mi tanítottuk meg a vásárlókat arra, hogy az árra fokuszáljanak. Emiatt most új értékeket kell létrehoznunk, amelyek érdekében előre szükséges tudnunk, hogy újdonságainkra milyen módon, mennyire pozitívan reagálnak majd vevőink...

Tovább olvasom

CIES-konferencia Budapesten: ismereteket adnak, és kapcsolatokat nyújtanak

A nemzetközi élelmiszerszakma vezetői budapesti üzletlátogatáson kapnak keresztmetszetet a magyar kereskedelemről. A november 5-i és 6-i budapesti kongresszusuk előtti napon felkeresik a Vámház téri vásárcsarnokot, majd a Metrónál Melegh László...

Tovább olvasom
Oldal