Öt év után először vezet be új termékvariációkat az Oatly
A svéd zabtejgyártó Oatly öt év után először bővítette észak-amerikai italportfólióját az Unsweetened (édesítetlen) és a Super Basic OatMilk bevezetésével.
A vállalat közlése szerint mindkét terméket úgy fejlesztették, hogy azok különféle táplálkozási szempontoknak feleljenek meg. Az édesítetlen változat adagonként nulla gramm hozzáadott cukrot és 40 kalóriát tartalmaz, míg a Super Basic négy összetevőből áll, amelyek a víz, a zab, a tengeri só és a gyümölcsléipar újrahasznosított mellékterméke, a textúrázó és stabilizáló tulajdonságú citrushéjrost.
A termékeket a növényi alapú termékekben tisztább összetevőket igénylő fogyasztók inspirálták. A vállalat észak-amerikai elnöke, Mike Messersmith ugyanakkor közölte, hogy az Oatly 100%-ban kiáll valamennyi terméke valamennyi alapanyaga mellett, de azt is megérti, hogy ezek nem feltétlenül felelnek meg mindenkinek.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Korlátozott ideig kapható Ausztriában a Haribo új Bitter Lemon & Friends változata
Új terméket vezet be Ausztriában a Haribo, amihez ihletet az…
Tovább olvasom >Megnyílt a REWE első 100%-ban növényi alapú élelmiszerüzlete Berlinben
Megnyílt a német REWE első tisztán növényi alapú szupermarketje Berlinben,…
Tovább olvasom >Az Oatly használhatja a tej szót növényi italainak csomagolásán
A Legfelsőbb Bíróságon nyert pert az Oatly növényi alapú márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >