Öt év után először vezet be új termékvariációkat az Oatly

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 03. 12. 11:55

A svéd zabtejgyártó Oatly öt év után először bővítette észak-amerikai italportfólióját az Unsweetened (édesítetlen) és a Super Basic OatMilk bevezetésével.

A vállalat közlése szerint mindkét terméket úgy fejlesztették, hogy azok különféle táplálkozási szempontoknak feleljenek meg. Az édesítetlen változat adagonként nulla gramm hozzáadott cukrot és 40 kalóriát tartalmaz, míg a Super Basic négy összetevőből áll, amelyek a víz, a zab, a tengeri só és a gyümölcsléipar újrahasznosított mellékterméke, a textúrázó és stabilizáló tulajdonságú citrushéjrost.

A termékeket a növényi alapú termékekben tisztább összetevőket igénylő fogyasztók inspirálták. A vállalat észak-amerikai elnöke, Mike Messersmith ugyanakkor közölte, hogy az Oatly 100%-ban kiáll valamennyi terméke valamennyi alapanyaga mellett, de azt is megérti, hogy ezek nem feltétlenül felelnek meg mindenkinek.

A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink