Oscar-díjas színésszel debütál a Heineken
A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.
Bárhová megyünk a világban, a jól ismert zöld üveg, a piros csillag és a mosolygós „e” betű régi barátként kacsint ránk. Mindannyian tudjuk, hogy mire gondoljunk, ha azt halljuk, Heineken, de vajon mennyien vagyunk tisztában azzal, hogy mi van az üvegbe zárva?
Annak ellenére, hogy naponta 25 millió Heinekennel koccintunk világszerte, mégsem tudunk sok mindent a népszerű sörről. Éppen ezért a márka új, integrált kampányt indít el, amelynek középpontjában maga a Heineken és a kevésbé ismert története áll.
A Több van a csillag mögött elnevezésű kampány központi eleme a hazánkban szeptember közepétől látható TV reklám, amelyben Benicio del Toro, Oscar- és Golden Globe-díjas színész játssza a főszerepet. A filmben Benicioa márkára jellemző frappáns módon ironizál és hívja fel a figyelmet arra, hogy a Heineken az egyetlen sör, amelyet a fogyasztók 192 országban – mindenhol azonos minőségben – élvezhetnek.
„A fogyasztói visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy az emberek érdeklődnek a márkák háttere, története iránt. Ezért arra gondoltunk, hogy idei kampányunkban betekintést engedünk a kulisszák mögé.A Heineken143 éve indult el világhódító útjára, büszkék vagyunk arra, hogy ennyi év alatt egy innovatív világmárka lett, ugyanakkor meg tudta őrizni eredeti karakterét úgy, ahogy Gerard Heineken azt megálmodta” – mondta Gőcze Csilla, a Heineken márkamenedzsere.
A Magyarországon reklámokkal induló kampány az ősz folyamán kiegészül ATL és BTL elemekkel.
A márka új reklámmal jelenik meg az UEFA – bajnokok ligája kapcsán is, amelyben José Mourinho, a Manchester United sztármenedzsere mond lelkesítő beszédet a futballt és a Heinekent szeretőknek. A hazánkban egyelőre csak a YouTube-on látható, Guy Ritchie rendezte kisfilm itt tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >