Oscar-díjas színésszel debütál a Heineken
A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.
Bárhová megyünk a világban, a jól ismert zöld üveg, a piros csillag és a mosolygós „e” betű régi barátként kacsint ránk. Mindannyian tudjuk, hogy mire gondoljunk, ha azt halljuk, Heineken, de vajon mennyien vagyunk tisztában azzal, hogy mi van az üvegbe zárva?
Annak ellenére, hogy naponta 25 millió Heinekennel koccintunk világszerte, mégsem tudunk sok mindent a népszerű sörről. Éppen ezért a márka új, integrált kampányt indít el, amelynek középpontjában maga a Heineken és a kevésbé ismert története áll.
A Több van a csillag mögött elnevezésű kampány központi eleme a hazánkban szeptember közepétől látható TV reklám, amelyben Benicio del Toro, Oscar- és Golden Globe-díjas színész játssza a főszerepet. A filmben Benicioa márkára jellemző frappáns módon ironizál és hívja fel a figyelmet arra, hogy a Heineken az egyetlen sör, amelyet a fogyasztók 192 országban – mindenhol azonos minőségben – élvezhetnek.
„A fogyasztói visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy az emberek érdeklődnek a márkák háttere, története iránt. Ezért arra gondoltunk, hogy idei kampányunkban betekintést engedünk a kulisszák mögé.A Heineken143 éve indult el világhódító útjára, büszkék vagyunk arra, hogy ennyi év alatt egy innovatív világmárka lett, ugyanakkor meg tudta őrizni eredeti karakterét úgy, ahogy Gerard Heineken azt megálmodta” – mondta Gőcze Csilla, a Heineken márkamenedzsere.
A Magyarországon reklámokkal induló kampány az ősz folyamán kiegészül ATL és BTL elemekkel.
A márka új reklámmal jelenik meg az UEFA – bajnokok ligája kapcsán is, amelyben José Mourinho, a Manchester United sztármenedzsere mond lelkesítő beszédet a futballt és a Heinekent szeretőknek. A hazánkban egyelőre csak a YouTube-on látható, Guy Ritchie rendezte kisfilm itt tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >