Nevet vált a McDonald’s Kínában
Megváltozik a McDonald’s neve Kínában, legalábbis papíron – mondta el a cég szóvivője a Reutersnek. Erre azután kerül sor, hogy az amerikai gyorsétteremlánc eladta a kínai érdekeltségei nagy részét. A márkanév azért megmarad, az éttermeket sem fogják átnevezni Kínában – olvasható a portfolio.hu-n.
A McDonald’s kínai és hongkongi érdekeltségeinek nagy részét a CITIC és a Carlyle Group kockázati tőke társaság veszi meg. A CITIC kezébe 52 százalékos részesedés kerül, a Carlyle 28 százalékos részt kap, a McDonald’s pedig 20 százalékot tart meg.
Az eladással a cél az, hogy kibővítsék a hálózatot és a meglévő éttermekben felpörgessék az értékesítéseket. A tervek szerint megdupláznák a kínai éttermek számát: 2022-re 4500 éttermet terveznek.
Az új név „Golden Arches Co.” lesz, az éttermek elnevezését nem érinti a változás, csak a licenszek miatt lesz fontos – közölte a McDonald’s szóvivője. A „Golden Arches”, vagyis „arany ívek” a McDonald’s szimbóluma már 1968 óta, egy „M” betűt formál. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek…
Tovább olvasom >Visszavett agresszív marketingstratégiájából a Temu
Az utóbbi hónapokban jelentős változások történtek a kínai Temu webáruház…
Tovább olvasom >Kínában a vártnál kisebb mértékben emelkedtek a fogyasztói árak márciusban
Kínában 0,1 százalékkal nőttek a fogyasztói árak márciusban éves szinten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >