„Működési kiválóság, kitűnő üzleti partner és munkáltató”
A VPK Packaging Cégcsoport a világ egyik élenjáró csomagolóanyag-gyártó vállalata. 1935 óta készít logisztikai célokra használható innovatív – és az áruk számára védelmet nyújtó – kartonpapír csomagolást. A cég a mai napig állandó növekedést és bővülést mutat. A nagyszalontai üzem létesítésére 2007-ben születtek meg a tervek, az első termékeket 2009-ben gyártották le. Az évente előállított termék mennyisége ma már eléri a 85 millió m²-t, amely hamarosan évi 100 millió m²-re fog nőni.
A VPK Packaging Nagyszalonta része a VPK Packaging Cégcsoportnak, amely a világ egyik vezető csomagolóanyag-gyártó vállalata, összesen 20 országban 65 gyárat üzemeltet, központja Belgiumban található. A nagyszalontai üzem ma már a fenntartható hullámpapír csomagolási megoldások egyik vezető előállítója lett. Termékválasztéka testreszabott megoldásokat kínál hullámkarton csomagolás, papírcsövek és élvédők területén. Minden egyes termék teljes körűen újrahasznosítható. Mindezeken túl, az összes papírtermékük FSC (Forest Stewardship Counsel) minősítéssel van ellátva, ami lehetőséget nyújt arra, hogy a környezeti és társadalmi felelősségvállalás garantálásával érjenek el üzleti sikereket.
– A VPK Packagingnél elkötelezettek vagyunk, hogy meghallgassuk az ügyfeleinket, és megoldást találjunk egyedi kéréseikre is – hangsúlyozza Bart Dobbelaere, a VPK Packaging Nagyszalonta ügyvezető igazgatója. – Az, hogy része vagyunk a VPK Packaging Cégcsoportnak és a BBP Szövetségnek, nagyban segít az erőforrások megfelelő elosztásában és abban, hogy mindig kiváló ügyfélélményt nyújtsunk. Azonfelül multinacionális ügyfeleink számára olyan megoldást tudunk kínálni, melynek során a beszerzéseiket központilag európai szinten intézhetik, a teljesítéseket és kiszállításokat pedig Európa-szerte a helyi egységeink végzik, figyelembe véve az egyedi helyi igényeket, ugyanakkor mindenütt biztosítva ugyanazt a minőséget és szolgáltatást. Szilárdan hiszünk a helyi vállalkozói szellem fontosságában, amely stimuláló környezetet és termékeny táptalajt biztosít az innováció számára. Másik kulcsfontosságú erősségünk, hogy a VPK Packaging Cégcsoport leányvállalataként is tudunk úgy működni, mint egy helyi vállalkozás. Előnyét élvezzük a csoport által biztosított erős pénzügyi háttérnek, szakértelemnek, de mint egy helyi vállalat, a stratégiánkat a helyi piaci viszonyok, valamint a multinacionális és helyi ügyfeleink egyedi igényei határozzák meg.
Az évek során a társadalmi felelősségvállalással (CSR) kapcsolatos projektjeik a cég stratégiájának integrált részévé váltak, melyek kiváló eszközként szolgálnak a helyi közösségek fejlesztésére.
– Egyértelműen meghatároztuk, hogy mely irányba kívánunk haladni, és munkavállalóink bevonásával folyamatosan igyekszünk gondolkodásmódunkon változtatni és az elkötelezettséget növelni – szögezi le az ügyvezető igazgató. – A közösségre gyakorolt pozitív hatások valódi visszaigazolást és motiváló erőt nyújtanak annak érdekében, hogy folytassuk és tovább erősítsük társadalmi szerepvállalásunkat. A fenntarthatóságot szem előtt tartva három releváns területet választottunk ki a helyi CSR projektjeinkhez: oktatás, környezetvédelem, valamint sport és szabadidős tevékenységek.
Az Ifjúsági Közösségi programjukat Bihar megye és Nagyszalonta fiataljai számára hozták létre. Ez olyan felelős gondolkodású fiatalokat támogat, akik folyamatosan fejlődni szeretnének, felismerik a közösség szükségleteit, igényeit, valamint képesek és hajlandók a pozitív változás érdekében cselekedni. Annak érdekében, hogy egy lépéssel közelebb kerüljenek a körforgásos gazdaság eléréséhez, és hogy segítsenek változtatni az emberek gondolkodásmódján és a környezethez való hozzáállásukban, 2019-ben egy nemzeti faültetési programhoz csatlakoztak. Ennek keretében Bihar megye területén több mint 1000 önkéntes és a VPK csapat segítségével mintegy 18 000 fát ültettek el. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Intelligens robotok: nekünk, velünk, helyettünk dolgoznak
A robotgazdaság exponenciális térnyerése és a technológiai fejlődés újabb lehetőséget…
Tovább olvasom >A Tesco publikálta Sokszínűségi, esélyegyenlőségi és befogadási jelentését
A Tesco immár negyedik alkalommal mutatja be transzparensen, mit tesz…
Tovább olvasom >Open for Business: komoly gazdasági előnyei vannak a LMBTQ+ befogadásnak
A globális nagyvállalatokat magába foglaló Open for Business koalíció a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >