Jön a 17. CSR Hungary Díj a legjobb ESG megoldásokért!
Folytatva a CSR Hungary Díj meghirdetésének a hagyományát, 2024-ben immár 17. alkalommal újra lehet pályázni a Magyar Üzleti Felelősség Díjára, a CSR Hungary Díjra. 10 pályázati kategória kis-közép-nagyvállalkozásoknak, intézményeknek a felelős és fenntartható üzlet, az ESG megoldások világában.
„Ez évben már a CSR Hungary Díj pályázati folyamatában teljes mértékben visszatérünk a COVID előtti folyamatokhoz. De természetesen figyelemmel kísérjük, hogy a fenntarthatóság nemzetközi szakmai részén, és az EU taxonómiája, rendelkezései hogyan hatnak a fenntartható üzleti világra, a magyar fenntartható üzleti világra. Ha tetszik az ESG megoldásokra.
Díjazottjaink az elmúlt 17 évben etalonként szolgáltak saját iparági szereplőik számára is. Inspiratív megközelítések és megoldások járultak hozzá versenyképességük megőrzéséhez. Ez a program évente lehetőséget kínál a szervezeteknek, hogy bizalmat és tudatosságot teremtsenek az érdekeltek körében. Felelős és fenntarthatósági irányításuk bemutatásával. Ebben nem kis szerepe van a 2006-tól komplex szakmai és kommunikációs háttérként szolgáló CSR Hungary márkánknak. – mondta el Takács Júlia a CSR Hungary CEO/Alapítója.
Pályázati anyagok leadási határideje: 2024. június 15.
Tovább a részletekhez: https://csrhungary.eu/csr-menedzsment/jon-a-17-csr-hungary-dij-a-legjobb-esg-megoldasokert/
Kapcsolódó cikkeink
K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >Fókuszban az ESG: mi is az a kettős lényegesség?
A fenntarthatósági intézkedések és az ESG-irányelvek széles körű elfogadása új…
Tovább olvasom >5 éves a Tesco Angyal Alapítvány: 116,2 millió forint adomány a krízishelyzetbe került kollégáknak
Öt éve jött létre a Tesco Angyal Alapítvány, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >