Megújulóművészek

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 10. 06. 15:58

Aki látott valaha Transformers-filmet, az tudja, hogyan tud egy óriási gépezet egy pillanat alatt alakot váltani a legnehezebb helyzetekben is. Valahol ugyanezt csinálták a nagykereskedő cégek is. A járvány alatt összeszorított foggal újraértékeltek, átalakítottak, figyeltek, elemeztek, hogy aztán 2021-re új, csillogó, de legalábbis ráncfelvarrott stratégiákkal és tervekkel álljanak elő.

A járvány alaposan megtépázta a nagykereskedőket. Egymást érték a megszorító intézkedések, lassult a gyártás, óriási problémát jelentett a beszerzési források megtartása, elérhetősége. Az ellátási láncok haldokoltak, a horeca szektor padlóra került. A sötét fellegek azonban most oszolni látszanak: ez az év már az újraformálódás és az előre menekülés jegyében telik.

A Trade magazinnak nyilatkozó cégek közül sokan fogalmaztak úgy, hogy valójában, amilyen nehéz volt, olyan jót is tett a leállás, mert egy sor olyan dologra láttak rá, amiket járvány nélkül sokkal lassabban vettek volna észre, és egy csomó olyan döntést hoztak meg, amit már régóta halogattak, de a pandémia miatt muszáj volt meglépni, ami visszanézve nagy lökést adott a fejlődésüknek.

Ha most egy elképzelt ajtón belépünk a nagykereskedők birodalmába, csak kapkodjuk a fejünket. Az egész szektor úgy nyüzsög, mint egy méhkas. Személyre szabottság, értéknövelt szolgáltatások, minden eddiginél erősebb digitalizáció, omnichannel, e-commerce, mesterséges intelligencia, átlátható ellátási láncok, újabb és újabb értékesítési csatornák felfedezése, termékfejlesztés, brandbővítés… a sor szinte végtelen. Ez a szektor éppúgy, mint az összes többi, megmutatta, hogy a legmélyebb gödörből is ki lehet mászni, csak legyen elég raktárkapacitás, eszköz, forrás és munkaerő és gyors, hatékony reagálás a külvilág minden rezdülésére.

A következő oldalakon a nekünk nyilatkozó, FMCG-nagykereskedők, importőrök, disztribútorok hagyományos évértékelő beszámolója olvasható. //

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Az FMCG felé nyit az Armin Trade

Kovács Sándor Zsolt
ügyvezető, tulajdonos
Armin Trade

„Az Armin Trade Kft. 75 főből álló csapatának tagjai sokéves tapasztalattal élen járnak disztribúciós hálózatok vezetésében és működtetésében, valamint kiváló szaktudással rendelkeznek a kül- és belföldi nagykereskedelmi értékesítés területén is. Csapatunk 2008 óta szolgálja ki viszonteladó ügyfeleink igényeit, országos területi képviselő hálózattal rendelkezünk, és csak belföldön több mint 5500 ügyféllel büszkélkedhetünk. Ezen erősségeinket használva nyitunk az FMCG-kategóriákban is.

– Értékesítési rendszerünket 28 területi képviselőnk látja el, ami magába foglalja a kapcsolattartást meglévő és új partnereinkkel, az adott területek fejlesztését, az elvárt polckép biztosítását, az innovatív termékfejlesztéseket, illetve a személyre szabott akciók bevezetését – mondja Kovács Sándor Zsolt, az Armin Trade Kft. ügyvezetője. – Értékesítési folyamatunkat mindig általunk elvégzett piackutatással alapozzuk meg, termékportfóliónkat valós vásárlói igények kiszolgálására formáltuk, így maximalizálva partnereink forgalmát. Termékfejlesztési folyamatunkban mindvégig szoros kommunikációban állunk Partnereinkkel, hogy egy közösen kidolgozott stratégia részeként tudjuk a jövőbeli forgalmukat biztosítani újonnan induló FMCG-üzletágunkban is. Az elmúlt 13 év alatt olyan márkák beszállítóivá váltunk, melyek biztosítják Partnereink számára a versenyképes és folyamatos ellátást az adott termékkategóriákban.

Az egyre gyarapodó és elégedett vásárlói körnek köszönhetően lendületes fejlődésnek indultunk. Az inspiráló fejlődés hatására az Armin Trade Kft. 7 év alatt piacvezetővé vált a magyarországi független piacon.

Logisztikai központunkban 4000 m²-en készletezünk és kommissiózunk, fejlett és teljesen elektronikus raktári szedési rendszerünkkel. Ezáltal tudjuk partnereinknek biztosítani a 24 órás kiszállítást (a 15:00 óra előtt leadott megrendelések esetében).

Vevőkör: RETAIL

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: FOOD, HIGIÉNIA, VILÁGÍTÁSTECHNIKA, MOBIL ENERGIA, BARKÁCSTERMÉKEK, ELEKTROMOS TERMÉKEK

Márkák: GRANORO, MIT SZÓSZ, SONKO, SANITAR, PERMETAL, AVIDE, ENTAC, AGFAPHOTO

Nettó forgalom, 2019: 3,8 MRD HUF

Nettó forgalom, 2020: 4,8 MRD HUF

Honlap: https:/www.armintrade.hu//

 

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Fókuszban a vevőközpontúság és a termékfejlesztés

Czírbusz István
tulajdonos
Baromfiudvar 2002

„Az elhúzódó koronavírus-járvány miatt számos újfajta kihívással kell megküzdenie a vendéglátóiparnak. Élelmiszer-nagykereskedőként óriási felelősséggel tartozunk Partnereink irányába, ezért 2020 tavaszán mi is rákényszerültünk vállalati stratégiánk megváltoztatására, mely gazdasági és humán fronton is új szemléletet hozott életünkbe.

Statisztikáink alapján kijelenthetjük, hogy vevőink az „előre menekülés” mellett döntöttek – hiszen partnerszámunk nem csökkent, hanem enyhe növekvő tendenciát mutat. Éttermeink zöme hihetetlen gyorsasággal átállt a házhozszállításra. Rövidebb étlapok, a kiszállítást jól tűrő ételfélék, a fenntarthatóságot és higiéniát szem előtt tartó csomagolások mind-mind előtérbe kerültek! Mi minden erőnkkel partnereink támogatásán dolgozunk, így az összes túránkat megtartottuk még a legnehezebb pandémiás időszakban is, továbbá eszközkihelyezésekkel, egyedi igényekre alapozott rendelési és fizetési konstrukciókkal, forgalomnövelő ajánlásokkal, kreatív séfünk szakértő tanácsaival, promóciókkal és stabil árualappal segítettük vevőinket.

2020-ban a legfontosabb célkitűzésünk felelős munkáltatóként az állományunk megtartása volt. Jelenlegi összlétszámunk már meghaladja az 520 főt. Az elmúlt másfél évben nagy hangsúlyt fektettünk szervezetünk fejlesztésére és dolgozóink képzésére.

A Mirbest csoport tagvállalataként büszkeséggel tölt el minket, hogy a hazai vendéglátás egyik legkedveltebb termékcsaládját, a Kukta brandet képviselhetjük! A Kukta márkamenedzsmentje jól halad előre a termékfejlesztések tekintetében. Az idei szezonra számos innovatív terméket vezettünk be a piacra, melyek mindegyike megkönnyíti a munkaerőhiánnyal küzdő horeca szegmens szereplőinek munkáját.

VevőkörHORECA, KÖZÉTKEZTETÉS, KISKERESKEDELEM

Területi lefedettség: KELET-MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriákFRISS ÉS FAGYASZTOTT HÚSOK, FAGYASZTOTT ZÖLDSÉGEK ÉS GYÜMÖLCSÖK, SZÁRAZÁRU, HENTESÁRU, TEJTERMÉKEK, BOROK

Bruttó forgalom, 2019.: 28,6 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 27,2 MRD HUF

Honlapwww.baromfiudvar.hu //

 

 

_____________________________________________

 

 

BA-HA-MA’S: folyamatos fejlődésben

Péterszegi János-Bahamas

Péterszegi János
tulajdonos-ügyvezető
BA-HA-MA’S

A BA-HA-MA’S Kft. 26 éve kínál fagyasztott termékeket a nagykereskedelemben, kiskereskedelemben és vendéglátásban működő partnereinek. Lefedettségük szinte országos, pozícióik Budapesten, valamint Közép- és Kelet-Magyarországon a legerősebbek. A nagykereskedői partnerhálózaton keresztül minden termékük elérhető az egész országban.

A hagyományos kereskedelmi csatornák mellett egyre nagyobb fókuszt helyeznek az online jelenlétre és a digitalizációra, tudjuk meg Péterszegi Jánostól, a cég tulajdonos-ügyvezetőjétől.

Dinamikusan működő promóciós tevékenységünk aktuális híreiről szegmentált hírlevelekben értesülhetnek partnereink. CRM-adatokra épülő, célzott kampányokat bonyolítunk. Jelen vagyunk a közösségi platformokon is – sorolja ennek elemeit Péterszegi János. – Teljesen megújult a riport rendszerünk is, így egyre hatékonyabban tárjuk fel a fejleszthető területeket és irányítjuk ezekre erőforrásainkat

A cég idén új vállatirányítási, raktárirányítási és fuvarszervezési rendszert vezet be. Megújul a webshopjuk is, amely felhasználóbarát, informatív és inspiráló lesz.

A saját gyártású BA-HA-MA’S és Passner termékeik portfólióját is folyamatosan fejlesztik.

– Idén október–novemberben kerül piacra a Passner termékcsalád megújult négy tagja – árulja el az igazgató. – Úgy gondolom, a cég fejlődésének egyik alappillére a partnereink igényeihez igazított termékválaszték-bővülés. Jó úton járunk, ezt mondják a vevőink, amikor megkérdezzük őket. Napi szintű méréseink szerint az elégedettségi indexük 85% körül mozog, míg sofőrjeink pontosságát és munkáját 10-es skálán csaknem a maximumra, 9,77 pontra értékelték az elmúlt hónapokban. Rengeteg új partnerünk van a vendéglátás területéről, ami jól bizonyítja, hogy a fagyasztott termékeket egyre többen megbízhatónak, jó minőségűnek tartják. Idén már a legelegánsabb hotelektől és a top éttermektől is kapunk rendszeresen megrendeléseket.

Vevőkör: RETAIL ÉS HORECA

Területi lefedettség: KÖZÉP- ÉS KELET-MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: FAGYASZTOTT ÉLELMISZEREK

Bruttó forgalom, 2019.: 13,3 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020.: 11.7 MRD HUF

Honlapwww.bahamas.hu; www.passner.hu //

 

 

 

_____________________________________________

 

 

Új termékkategória, új brand a Chef Marketnél

A 2019-es kiváló év után 2020 az előremenekülésről szólt a Chef Market életében, hiszen a COVID okozta válság a horeca szektort hatványozottan rosszul érintette.

dr Andrejszki Richárd - Chef Market

Dr. Andrejszki Richárd vezérigazgató
Chef Market

– Büszkék vagyunk rá, hogy sikerült úgy túlélnünk a piac és a szektor bezuhanását, hogy a kollégáink közel 100%-át megtartottuk, és folyamatosan ki tudtuk szolgálni a házhozszállításra áttért partnereinket – mondja el dr. Andrejszki Richárd, a cég vezérigazgatója. – Természetesen nem titkoljuk, hogy óriási megterhelést jelentett anyagilag és emberileg is a COVID-helyzet a cég számára, igyekeztünk nagyon racionálisan nyúlni a költségek csökkentéséhez és arra fókuszálni, hogy a lezárások végeztével hogyan tudjuk még jobb szintre emelni a szolgáltatásainkat. Ezeknek köszönhetően azt tapasztaljuk, hogy a nyitás óta folyamatosan emelkedik a visszatérő partnereink száma, és új vevőkkel is állapodunk meg annak ellenére, hogy a vendéglátás továbbra sincs könnyű helyzetben a vissza nem térő külföldi turisták és a munkaerőhiány miatt.

A cég 2020 márciusában elindította a magánvevői üzletágát is, amelyet továbbra is működtet, még ha kisebb hangsúllyal is. Tavaly egy új branddel bővültek: a Mitiszol? már egy több éve létező organikus borokat és pezsgőket forgalmazó márka. Így horeca partnereiknek és a magánvásárlóiknak most már organikus (bio) és fenntartható gazdálkodásból származó kiváló tételeket is kínálnak megvásárlásra. A chefmarket.hu mellett működtetik a mitiszol.hu oldalt, amely képes megszólítani a fiatalos, a fenntarthatóság felé nyitott közönséget, akik core fogyasztói lesznek az organikus boroknak.

– Erre az évre további izgalmas márkabevezetéseket, az organikus borok értékesítésének növelését, a szolgáltatási szintünk még további javítását tervezzük és a borszeretők egészen biztosan találkozni fognak velünk több rendezvényen is – ígéri a vezérigazgató.

Vevőkör: HORECA

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: TEJTERMÉK, HÚS, ZÖLDSÉG-­GYÜMÖLCS, ORGANIKUS BOR ÉS PEZSGŐ, SZÁRAZÁRU ÉS NON-FOOD TERMÉKEK

Bruttó forgalom, 2019.:11, 9 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 7,5 MRD HUF

Honlapwww.chefmarket.hu//

 

 

_____________________________________________

 

 

Üzletre szabva fejleszti franchise-láncait a Dél-100

 

Barnáné Vitárius
Márta
ügyvezető
Dél-100

A Dél-100 Kft. több mint 200 üzlet ellátását biztosítva franchise-gazdája a plusmarket és GoodsMarket üzleteknek. Mindkét üzletlánc célja, a vásárlói igények ismeretében, gazdaságos megoldást nyújtani a háztartások mindennapos szükségleteire. Széles választékban kínálunk háztartási vegyi árut, kozmetikai cikkeket, élelmiszert, háztartási papírárut és iparcikket, modern, színvonalas környezetben.

– Alapértékeink közé tartozik a vásárlók magas színvonalú kiszolgálása, jól képzett, szolgálatkész munkatársak alkalmazása, valamint a cég működését átható minőségtudata. Beszállítói körükben jelen vannak a multinacionális gyártók és forgalmazók, de kiemelt szerepet kapnak a hazai termelők és gyártók is. A franchise-partnereink előnyeinek megalapozására, fejlesztésére, versenyhelyzetük növelésére és a vásárlói élmény fokozása érdekében, cégünk 2020-ban egyénre szabott üzletfelújító programot indított. Ennek keretén belül több mint 30 franchise partnerünk üzlete tudott megújulni és megfelelni a piaci igényeknek. Számunkra mindkét üzlettípus fontos, így az elkövetkezendő években is üzlethálózataink fejlesztésén, bővítésén fogunk dolgozni, hogy elérhetővé váljon az ország egyre több pontján – mondta a cég ügyvezetője, Barnáné Vitárius Márta.

Vevőkör: RETAIL

Területi lefedettség:DÉL-ALFÖLDI RÉGIÓ

Főbb forgalmazott kategóriák: VEGYI ÁRU, FINOMKOZMETIKA HÁZTARTÁSI PAPÍRÁRU, TARTÓS ÉLELMISZER, REFORMÉLELMISZER

Bruttó forgalom, 2019.: 14,6 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 16,5MRD HUF

Honlaphttps://del-100.hu/ //

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Digitálisan frissít a Family-Friss

Fenes Tamás
ügyvezető
Family-Friss

„Nyugat-Magyarország első számú italáru kis- és nagykereskedelme több mint 30 éve fordít kiemelkedő figyelmet a cégfejlesztésre és az ügyfélközpontú kiszolgálásra, jól ismerve a helyi igényeket és a bevált értékesítési stratégiákat. A sikeres cégvezetésnek azonban elengedhetetlen része a folyamatos megújulás, a trendek és piaci változások követése, a gyors és hatékony reagálás, ahogy ezt az elmúlt év nem kívánt eseményei meg is követelték.

Minden, a cégünk által ellátott szektor – a kereskedelmi és a munkahelyi vendéglátás, valamint a kiskereskedelem is – a válság hatására jelentősen csökkent, magával húzva a kiszolgáló ágazatokat, köztük az élelmiszer/italáru-nagykereskedelmet. A forgalom és árbevétel csökkenése ellenére is elsődleges célunk volt munkavállalóink munkahelyeinek megtartása, biztonságuknak, egészségüknek megóvása. Munkavállalóink védelme és partnereink megváltozott igényeinek maradéktalan kielégítése megkövetelte a cégstruktúra átalakítását, a választékoptimalizálást.

Az elmúlt időszak bebizonyította, hogy mennyire fontos az összetartás, a jó partnerség vevői és beszállítói oldalról egyaránt az akadályok leküzdése érdekében. A mögöttünk álló, járvány sújtotta időszak is rávilágított arra, hogy mennyire veszélyes és kockázatos tud lenni, ha egy cég vevőkörét döntően egy adott/azonos tevékenységet folytató vásárlói réteg teszi ki, így idén különösen nagy hangsúlyt fektetünk a független kiskereskedelmi területek fejlesztésére, valamint további értékesítési csatornák felkutatására.

Emellett mind digitális, mind személyügyi területen történtek újítások. Idén bevezetésre került új, komplex kereskedelmi és vállalatirányítási rendszerünk és B2B üzleti webáruházunk. A cégvezetésben pedig 2 fiatal menedzser, Fenes Tamás, illetve Tokovicz Tamás személyében újultunk meg, előbbi az ügyvezetésben, míg utóbbi a logisztikában és telephelyvezetésben hivatott eredményre vinni a vállalkozást.

Vevőkör: RETAIL ÉS HORECA

Területi lefedettség: NYUGAT-­MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: SÖR, BOR, PEZSGŐ, SZÉNSAVAS ITAL, CSENDES ITAL, ÉDESSÉG

Bruttó forgalom, 2019.: 3,4 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020.: 3,1 MRD HUF

Honlapwww.family-friss.hu//

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Fejleszti saját márkás szortimentjét a FÁN GROUP

Kanizsai-Tóth Csaba-FÁN Group

Kanizsai-Tóth
Csaba
cégvezető
FÁN GROUP

„A FÁN GROUP Kft. továbbra is hisz abban, hogy az igényes szakmai munka alapfeltétele a cégcsoport működésének. Az elmúlt 18 év bebizonyította, hogy ez a filozófia az egyetlen járható út számunkra. 100%-ban magyar tulajdonban lévő nagykereskedelmi egységek összessége alkotja az országos lefedettségű cégcsoportunkat, amely tejet, tejtermékeket, húst, húskészítményeket, valamint gyorsfagyasztott termékeket juttat el partnereink részére a retail és a horeca szektorban egyaránt.

A COVID-19 által okozott nehézségek ellenére igyekszünk kihasználni a szakma által nyújtott lehetőségeket, hogy megerősítsük saját márkás termékeink jelenlétét a fogyasztóink körében. 2021-ben Lotti túróink Érték és Minőség Nagydíjat kaptak, ami fontos visszaigazolás partnereinknek és fogyasztóinknak, hogy minőségi termékekkel vagyunk jelen a piacon. Gyártóinkkal közösen együttműködve egyre több termékünkre kerül fel a Magyar Termék/Hazai Termék védjegy, ami egyfajta iránymutatás a magyar termékek fogyasztása iránt elkötelezett vásárlóink számára.

Megújult honlapot és termékkatalógust kínálunk meglévő és jövőbeli partnereinknek. Ezek alapján átfogó és letisztult képet kaphatnak termékszortimentünkről.

Számítunk rá, hogy minden eddiginél nagyobb árverseny van kibontakozóban a piacon, amelyet igyekszünk megfelelően kezelni annak érdekében, hogy fenntartsuk saját márkás termékeink versenyelőnyét a márkatermékekkel, illetve a konkurens saját márkás termékekkel szemben. Folytatjuk termékinnovációinkat, az idei évben is készülünk még újdonsággal megjelenni.

Mindezeken felül a nagykereskedelmi egységeink egyénileg is fejlődnek. Bízunk benne, hogy az idő előrehaladtával végre magunk mögött tudhatjuk majd a COVID-19 által okozott veszteségeket, és újra a pandémia előtti növekedési ütemnek megfelelően gyarapodhatunk.

Vevőkör: RETAIL ÉS HORECA

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: TEJ, TEJTERMÉK, HÚS, HÚSKÉSZÍTMÉNY ÉS MIRELIT TERMÉKEK

Honlapwww.fangroup.hu

Saját márkák: HENTES, LOTTI, FINCSIK, PINGVIN, MONARCHIA//

 

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Fejlesztette telephelyét a Halker

Horváth_Gábor_halker

Horváth Gábor
kereskedelmi vezető
Halker

A Halker 1990 óta működő élelmiszer-kereskedelmi vállalkozás. 1997-ben Veszprémben, 2005-ben Szombathelyen hoztak létre telephelyet, így szinte az egész Dunántúlon jelen vannak a vendéglátás és a közétkeztetés területén.

– A 2020. évet is nagymértékben befolyásolta a pandémia, amely új feladatok elé állított bennünket – mondja Horváth Gábor, a Halker Kft. kereskedelmi vezetője. – Örömmel számolhatok be róla, hogy tulajdonosaink példátlan hozzáállásának és kollégáink lojalitásának köszönhetően a nehézségek ellenére továbbra is tartjuk stabil piacvezető pozíciónkat! 2020 számunkra rendkívül különleges év volt, hiszen cégünk alapításának 30. évfordulóját ünnepeltük. A tervezett születésnapi aktivitásokat sajnos a járvány meghiúsította, de elkészítettük egyedülálló ünnepi receptkönyvünket.

A cég fontosnak tartja, hogy támogassa partnerei munkáját, ezért 2020-ban is számos olyan termékkel bővítette kínálatát, amely megoldást nyújt a konyhatechnológia területén.

– Kihangsúlyoznám saját márkás termékeinket: a Kuktát, a Kedvenc Ízeket és a Bovitát, amelyek a kiváló ár-érték arány mellett azért is különlegesek, mert a Mirbest cégcsoport fejlesztő séfjei folyamatos kontroll alatt tartják termékeink minőségét – emeli ki Horváth Gábor.

Balatonboglári telephelyüket folyamatosan fejlesztik. Jelenlegi büszkeségük az új csomagolóüzem, csomagolóanyag-tároló és szárazárualapanyag-raktár, amely 1600 m². Idén bővült a szállítási területük is.

– A jövőben tovább folytatjuk eddig jól megszokott, partnercentrikus kereskedelmi szemléletünket, és fókuszban tartjuk saját márkáink fejlesztését – tekint előre a kereskedelmi vezető.

Vevőkör: HORECA

Területi lefedettség: NYUGAT-MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: FAGYASZTOTT ÉS ELŐHŰTÖTT TERMÉKEK, SZÁRAZ ÁRU, NON-FOOD

Bruttó forgalom, 2019.: 25 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 22 MRD HUF

Honlapwww.halker.hu//

 

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Hosszú távra tervez a Helit

ifj. Gödry Zoltán-Helit

Ifj. Gödry Zoltán
ügyvezető, tulajdonos
Helit

„Idén 30 éve, hogy az első terméket kiszállította a Helit Kft. 1991 óta dolgozunk azon, hogy személyre szabott ajánlatokkal és szolgáltatásokkal segíthessük a Partnereink vállalkozását. A Helit alapítása óta a mi iparágunkban még sosem volt akkora értéke egy beszállító cég stabilitásának, mint most.

Az elmúlt év minden nehézsége ellenére megpróbáltuk kihozni a legjobbat a helyzetből. A COVID alaposan megtépázta az egész szektorunkat, de határozottan úgy érzem, hogy ez hosszú távon a szakma és a cég hasznára válik, mert mindannyiunkat fejlődésre és alkalmazkodásra késztetett. Büszke vagyok rá, hogy mindig minden nehézségből erősebben, egységesebben és jobb cégként jöttünk ki, mint ahogyan belekerültünk.

Itt nemcsak arra gondolok, hogy a pandémia sem tört meg bennünket, hanem arra is, hogy több mint 30 éve folyamatosan fejlődünk, és hogy ennek a fejlődésnek az üteme egyre gyorsabb. A legnehezebb időszakban az energiánkat és figyelmünket a fejlesztések és megújulás felé szerettük volna fordítani. A szándékot pedig tettek követték: 2021-ben elkészült az új bemutató konyhánk, javult a szolgáltatásunk, a hatékonyságunk, és minden probléma ellenére jelentős beruházásokat hajtottunk végre, mert lehetőségünk nyílt nyugodt körülmények között javítani az infrastruktúránkat.

A Helitnél mindig hosszú távra tervezünk. Nem ennek a hónapnak a pénzügyi teljesítménye a legfontosabb, és nem is az előző évé. Az én elsődleges célom az, hogy mindig egy kicsivel jobbak legyünk annál, mint tegnap voltunk. Ha ez teljesül, akkor – ahogy mifelénk mondják – dombon van a ház.

Pontosan tudjuk, hogy partnereinkkel egy cipőben járunk: emiatt törekszünk hosszú távú együttműködésekre és a szó legjobb értelmében vett partnerkapcsolatra vásárlóinkkal.

Vevőkör: HORECA

Területi lefedettség: BUDAPEST, PEST MEGYE

Főbb forgalmazott kategóriák: FRISS ÉS FAGYASZTOTT HÚSOK, FAGYASZTOTT ZÖLDSÉGEK ÉS GYÜMÖLCSÖK, SZÁRAZÁRU, HENTESÁRU, TEJTERMÉKEK

Bruttó forgalom, 2019.: 20,7 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020.: 16 MRD HUF

Honlapwww.helit.hu//

 

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Nem csak hús…

Péterszegi Zoltán-Húsház

Péterszegi Zoltán
ügyvezető
Húsház Hungary

„Nem hiszünk a húsmentes világban, húsimádók vagyunk. Ettől váltunk ismertté, a hús a névadónk és továbbra is zászlóshajónk. Idén rövid idő alatt háromszoroztuk meg a heti friss sertéshús eladásunkat. Felismertük azonban, ha nagykereskedőből igazán NAGY kereskedővé akarunk válni, oda dinamikus választékbővítésen keresztül vezet az út. 2020 a vevőkör bővítéséről és a bizalom erősítéséről szólt, tudtuk, „a jövő attól függ, hogy mit teszel ma”, ahogy Gandhi mondta, aki – bár nem erről híres – maga is kereskedőcsaládból származott.

Idén célunkká vált, hogy a több ezer elégedett partnerünk minél több cikket találjon meg nálunk, egy helyen, ezzel még magasabb szintre emelve a nyújtott szolgáltatást. Már az év első nyolc hónapjában 375 új termék került a palettánkra. Sokat erősödtünk a halak és mirelit burgonyák választéka terén, emellett igazán büszkék vagyunk a „FOOD’N GOOD” márkanéven bevezetett fagyasztott zöldségeinkre, melyek az első fecskék a saját márkás termékkörben.

Nagyon erős marketing- és kereskedőcsapat állt össze, így jelenleg a legnagyobb kihívás tartani velük a tempót, hogy minden flottul menjen. A közös cél érdekében minden egység azon szorgoskodik, hogy legyen elég raktárkapacitás, eszköz, forrás és munkaerő. Egyébként a cégcsoportban már 150-en dolgozunk.

Minket a 2020-as járványhelyzet sem vetett vissza, bevételünk a tavalyi évben is másfél milliárddal nőtt, de ha ránézünk az évközi számokra, 2020 volumene idén már szeptember végére várható. Nincs megállás, nem pihenünk meg, hiszen messze még, hogy elmondhassuk, nálunk „minden is” kapható.

Vevőkör: KISKERESKEDELEM ÉS HORECA

Területi lefedettség: NYUGAT-MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: FRISS ÉS FAGYASZTOTT HÚSOK, FAGYASZTOTT TERMÉKEK, HÚSKÉSZÍTMÉNYEK, SZÁRAZÁRUK, TEJTERMÉKEK

Bruttó forgalom, 2019.: 7 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 8,6 MRD HUF

Honlapwww.hushaz.hu//

 

 

 

_____________________________________________

 

 

 

A növekedés beindításán dolgozik a Jégtrade

Horváth Béla - Jégtrade

Horváth Béla
társtulajdonos
Jégtrade

„Tavaly, egyik napról a másikra, szó szerint a feje tetejére állt a világ, beláthatatlan időre kibillentve egyensúlyából globális folyamatokat, amelyek messze túlmutatnak pillanatnyi fennakadásokon: a globális élelmiszer-ellátási lánc másfél év alatt sem zökkent vissza a megszokott kerékvágásba. Kereskedőkként kulcsfontosságú szerepet töltünk be az áruk fogyasztókhoz való zökkenőmentes eljuttatásában, így ezek a folyamatok alapvetően határozzák meg a napi működésünket és munkánkat, rövid és hosszú távon is: a gyártás és beszerzés tervezésétől, az ellátási láncok kiszámíthatóságáig, a logisztikai és raktározási megoldások, értékesítési pozíciók és csatornák, a fogyasztási szokások és igények, a humánerőforrás-lehetőségek, a szabályozási környezet a szemünk láttára alakulnak át rohamtempóban.

Kaldenekker Kornél - Jégtrade

Kaldenekker
Kornél
társtulajdonos
Jégtrade

Míg 2020-at alapvetően a globális és hazai piaci viszonyokra való reagálás és konszolidáció határozta meg, 2021-re már a bizonytalanságokkal is tervezve, felkészülten érkeztünk, ez lehetővé tette az idei növekedést és előremutató fejlesztések beindítását. Fő célkitűzésként jelöltük meg a készletgazdálkodás optimalizálását, kiemelten kezelve a beszállítói és vevői kapcsolatok szorosabbra fűzését. Kiváló szakemberekkel bővült a csapat, fejlesztettük a jármű- és gépparkot, a vállalatirányítási rendszert, és nagyobb hangsúly került marketingtevékenységekre, a webes és online jelenlétre.

Meggyőződésünk, hogy a megfelelő szakmai stábbal rugalmasan tudunk reagálni a változó piaci igényekre és lehetőségekre, így a most befektetett energia és tőke jelentős előrelépési lehetőséget alapoz meg 2022-ben.

Vevőkör: RETAIL ÉS HORECA

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: ELŐHŰTÖTT ÉS FAGYASZTOTT HÚSOK, FAGYASZTOTT HALAK, FAGYASZTOTT GYÜMÖLCSÖK ÉS ZÖLDSÉGEK, SZÁRAZÁRU, TEJTERMÉKEK

Bruttó forgalom, 2019.: 8,1 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 7,3 MRD HUF

Saját márkák: JÉGTRADE, DELFIN

Honlapwww.jegtrade.hu//

 

 

 

___________________________________________

 

 

 

Minőségi márkákat képvisel az In-Food

InFood logo

Horváth Norbert
ügyvezető, tulajdonos
In-Food 2000

Több mint két évtizede az In-Food 2000 Kft. azzal a szándékkal jött létre, hogy a magyar fogyasztók asztalára olyan nemzetközi élelmiszertermékeket tegyen le, amelyek valódi minőséget képviselnek.

Az In-Food története az osztrák Pfanner gyümölcslevekkel indult, a márka azóta is a vállalat kínálatának fontos részét képezi. A vásárlói tudatosság, a különleges minőség és az egészségtudatos életmód iránti igények növekedése, valamint a vállalat által az évek során megszerzett szakmai tudás járult hozzá a márkaportfólió bővítéséhez, és az egyre több kategóriában történő megjelenéshez.

Csorba Balázs
kereskedelmi igazgató,
tulajdonos
In-Food 2000

Jelenleg az In-Food 2000 Kft. 8 kategóriában olyan vezető márkák képviseletét látja el, mint az osztrák Vöslauer és Almdudler, az olasz Rio Mare, Cirio és Monini, vagy a világ szinte minden élelmiszerüzletében megtalálható Heinz.

A vállalkozás kiemelkedő eredményei a jól megválasztott, magas minőséget képviselő, erősen innovatív márkáknak, a professzionális kereskedelmi munkának, a lokális márkaépítésnek és aktív fogyasztói kommunikációnak, a márkák iránti feltétlen elkötelezettségnek és hosszú távú együttműködésnek, a kiváló csapatmunkának és a lelkes kollégáknak köszönhetőek.

Vevőkör: RETAIL ÉS HORECA

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: TONHALKONZERV, HIDEG ÉTEL­SZÓSZOK ÉS MÁRTÁSOK, ÁSVÁNY­VIZEK, ALKOHOLMENTES ÜDÍTŐITALOK ÉS GYÜMÖLCSLEVEK, SZÁRAZTÉSZTÁK, OLÍVAOLAJOK ÉS ECETEK, PARADICSOMKÉSZÍTMÉNYEK

Bruttó forgalom, 2019.: 7,7 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 8,6 MRD HUF

Honlapwww.infood2000.hu//

 

 

 

___________________________________________

 

 

 

A partnerek a középpontban a Kedvencnél

Jakab Róbert-Kedvenc Kereskedőház

Jakab Róbert
tulajdonos-vezérigazgató
Kedvenc Kereskedőház

„Az eltelt időszak a mi ágazatunk lehetőségeit sem segítette túlzottan. A beszerzési árak elszabadulása, a kiskereskedelmi piac átalakulása, a fogyasztói szokások megváltozása mind-mind komoly kihívások elé állítottak minden piaci szereplőt. Ilyenkor mutatkozik meg, hogy ki a legény a gáton.

A Kedvenc Kereskedőház jövőképe, hogy területünk legnagyobb piaci szereplőinek fő üzleti partnerei legyünk. Ez hosszú távra szól, nem csak a jelenlegi helyzet minél jobb kezeléséről és a veszteségek minimalizálásáról. Bármennyire is változik a piac, a piaci szereplők és körülöttünk a világ, a jövőképünk nem változik.

Ezért legfontosabb célunknak azt tekintjük a Kedvencnél, hogy oly módon működjünk, és olyan döntéseket hozzunk, amelyekkel támogatjuk partnereinket, a kölcsönös hosszú távú stabilitást és a munkahelyek megőrzését. Ennek köszönhető eszközkihelyezési programunk sikere, amellyel több száz partnerünk élt az eltelt időszakban. Partnereink maximális kiszolgálása végett tovább fejlesztettük raktárainkat, eszközparkunkat, és elindítottunk egy új, több mint 1000 m²-es húsfeldolgozó üzemet is.

A biztonságos árualap garantálásához a továbbiakban is komoly háttér a Mirbest csoport, a közös beszerzések és természetesen a saját márkáink. A Kukta márkamenedzsmentje jól halad előre a termékfejlesztések tekintetében.

Megítélésünk szerint a jövőben kiemelt fontosságú lesz az élelmiszer-biztonság, ennek tükrében megszereztük az IFS és ISO 22.000, 9000 tanúsítványt.

A partnereink szerint a jobb teljesítmény ott kezdődik, amikor a kapott eredmények felülmúlják a változás előtt kapott eredményeket. Mi a Kedvencnél eddig is és a jövőben is erre fogunk törekedni.

Vevőkör: HORECA, KÖZÉTKEZTETÉS, KISKERES­KEDELEM

Területi lefedettség: KÖZÉP-MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: FRISS ÉS FAGYASZTOTT HÚSOK, FAGYASZTOTT ZÖLDSÉGEK ÉS GYÜMÖLCSÖK, SZÁRAZÁRU, HENTESÁRU, TEJTERMÉKEK, BOROK

Bruttó forgalom, 2019.: 22,5 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 23,7 MRD HUF

 

 

 

__________________________________________

 

 

 

Generációváltás közben a Matusz-Vad

Matusz Balazs - Matusz Vad

Matusz Balázs
elnök-vezérigazgató
Matusz-Vad

A prémiumszegmensben piacvezető és a legnagyobb élelmiszer-nagykereskedők élvonalába tartozó Matusz-Vad Zrt. az idén – a COVID-járvány dacára és a külföldi turisták elmaradása ellenére – húsz százalékkal szárnyalta felül a 2019-es év nyári forgalmát. Sikerének titka a kiváló válságkezelés, az innovatív termékek bevezetése, valamint a lakosság felé nyitás. A cég lakossági webáruháza Gourmet Market 2021 október elején startol.

Az 1994-ben alapított Matusz-Vad Zrt. nagykereskedőként évtizedek óta kiemelkedő partnere az éttermeknek, szállodáknak. Rendkívül sokrétű és nagy termékszámú kínálatával a többi között prémium minőségű alapanyaggokkal tudja ellátni a top gasztronómiát képviselő éttermeket.

– A világ minden tájáról – Argentínától, Új-Zélandig – hozunk be és forgalmazunk különleges vágású steakeket. Kiemelkedően bőséges az édesvízi és tengeri hal-, valamint rák- és kagylókínálata, és hangsúlyosak a hazai élelmiszergyártók termékei is. Legutóbbi fejlesztésének köszönhető a „kényelmi” termékcsalád, amely magasabban előkészített, gyorsan és állandó, kiváló minőségben használható húskészítményekkel színesíti a palettát – mondja Matusz Balázs, a cég tulajdonosa, elnök-vezér­igazgatója.

A Matusz-Vad Zrt. életében a következő nagy kihívás a generációváltás. Matusz Balázs augusztus végén létrehozta a vezérigazgató-helyettesi pozíciót – amelyre Simon Bertold kereskedelmi igazgatót nevezte ki – annak érdekében, hogy a tulajdonosi szerepkör és az ügyvezetés kettéválhasson. Ezáltal készítik elő a jelenleg a marketingosztályt irányító 27 éves fia, Matusz Patrik számára, a cég tulajdonosaként való átvételének folyamatát. Ennek során a Matusz-Vad Zrt. átáll az igazgatótanácsi irányításra.

Vevőkör: HORECA

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: FRISS ÉS FAGYASZTOTT HÚSOK

Saját márkák:MAGYAR GOURMET, GASTRO GARDEN

Bruttó forgalom, 2019.: 20,3 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 14,5 MRD HUF

Honlapwww.matusz-vad.hu//

 

 

 

__________________________________________

 

 

 

Reformbolt-hálózatot épít ki a MediLine

Novák Dániel-MediLine

Novák Dániel
ügyvezető
MediLine

A MediLine Kft. az egyik legrégebben működő reformélelmiszer-nagykereskedő Magyarországon, így egyedülálló szakmai tapasztalattal rendelkezik az egészséghez kötődő termékek piacán. Az egyetlen olyan vállalkozás a piacon, amely a nagy- és kiskereskedelmen kívül étrend-kiegészítők, élelmiszerek és kozmetikumok gyártásával, importjával és disztribúciójával is foglalkozik. A kínálatában szereplő közel 15 000-féle termék többsége náluk szerezhető be a legkedvezőbb áron.

– Partnerhálózatunk működtetésének és növekedésének alappillére az ügyfélre szabott, professzionális szortiment-tanácsadás, valamint a széles, folyamatosan frissülő, az újdonságokat elsőként felvonultató termékportfóliónk – mondja Novák Dániel, a MediLine Kft. ügyvezetője. – Emiatt a hagyományos viszonteladói partnereinken (bioboltok, gyógynövényszaküzletek, gyógyszertárak, magándrogériák) túl, közel egy évtizede élelmiszerüzletek, zöldségesek, pékségek, kávézók, éttermek, valamint szupermarket- és drogérialáncok, illetve benzinkúthálózatok is minket választanak fő beszállítójuknak az általunk értékesített termékkategóriákban. A reformélelmiszerek piacán értékesítő legnagyobb magyarországi webshopok is viszonteladó partnereink.

A sikeres nagykereskedelem mellett kiskereskedelmi üzletáguk is folyamatosan fejlődik, amely a többéves előkészítő munka – és saját üzlethálózat kiépítése – után új területtel bővült. Diéta Life Market néven reform szupermarket franchise-hálózatot is építenek, amivel céljuk lefedni a Kárpát-medence minden jelentős városát. Saját márkás reformélelmiszer-választékkal is rendelkeznek, amely TrendaVit márkanév alatt kerül forgalomba, emellett számos külföldi, népszerű márka is a MediLine forgalmazásában kerül a hazai polcokra.

Vevőkör:RETAIL

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: BIO, REFORMÉLELMISZEREK, ÉTREND-KIEGÉSZÍTŐK, NATÚRKOZMETIKUMOK

Márkák: TRENDAVIT, KOKO DAIRY FREE, PERLÉGE, ROYAL GREEN, GINGISOL

Bruttó forgalom, 2019.: 8,1 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 8,7 MRD HUF

Honlapwww.mediline.hu//

 

 

 

_____________________________________________

 

 

 

Innovációkkal reagált a METRO

metro logo

Taferner Ákos - METRO

Taferner Ákos
marketing-osztályvezető
METRO

„2020-ban a COVID-19 vírus miatt kialakult korlátozások közel 40 000 aktív kereskedelmi vendéglátó vevőnk üzleti tevékenységét érintették valamilyen formában, így a tavalyi év a gyors reagálásokról szólt. Mivel sok vendéglátóegység bezárni kényszerült, a nyitva tartó partnereink pedig sokáig kizárólag a házhozszállításos és/vagy elviteles értékesítéssel tudtak élni, nagyon fontossá vált az ő támogatásuk termékszortimenttel, szolgáltatásokkal és digitális megoldásokkal egyaránt. Elkészítettünk egy, az országban egyedülálló, számukra ingyenes szolgáltatást, ahol a házhozszállítással foglalkozó vevőinket jelenítettük meg egy digitális térképen, hogy a végfelhasználók könnyedén megtalálják a hozzájuk legközelebb lévő, nyitva tartó, házhoz kiszállító éttermeket.

Vásárlóink számára még fontosabb lett a termékek kiszállítása, így az ezzel kapcsolatos igényekre is gyorsan reagáltunk. A digitális kommunikációs csatornák szerepe megnövekedett, így a METRO mind a weboldalán, mind a közösségi médiában és testre szabott eDM-ken keresztül is a korábbinál sokkal aktívabban kommunikált.

A METRO üzleti előnye a nagykereskedelmi piacon egyebek mellett az, hogy országos lefedettséget biztosítanak áruházaink. Ez, a biztos áruellátás és nagy készlet lehetővé tették azt is, hogy a végfelhasználók számára is megnyissuk áruházainkat, és bevezettük a METRO Gourmet kártyát, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend. Üzleti stratégiánk fő eleme azonban továbbra is a professzionális vevők maximális és magas színvonalú kiszolgálása. Szortimentünkkel, szolgáltatásainkkal és értékesítési csapatunkkal is elsődlegesen a vendéglátó és kiskereskedelmi egységek üzleti igényeit szeretnénk kiszolgálni és támogatni.

Vevőkör:HORECA, FÜGGETLEN KISKERESKEDŐK, RETAIL

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: CSEMEGE, ITAL, ALAPVETŐ ÉLELMISZER, HÚS, VEGYI ÁRU

Saját márkák: METRO CHEF, METRO PROFESSIONAL, ARO, FINE LIFE

Bruttó forgalom, 2019.: 196,6 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 197,2 MRD HUF

Honlapwww.metro.hu//

 

 

 

____________________________________________

 

 

 

Orbico: a jövő disztribútora

Orbico logo

Viczián Gábor, Orbico

Viczián Gábor
kereskedelmi igazgató
Orbico Hungary

Az Orbico Group tagjaként az Orbico Hungary és az Orbico Beauty közel tíz éve a világ vezető márkatulajdonosainak hazai disztribútorai. Partnereik között olyan cégek és márkák vannak, mint a P&G, a Shell, a Bvlgari, a Duracell, a Kellogg’s, a Bissell, a Bolton, a Lavazza vagy a most induló Lipton. Az Orbico célja, hogy partnerei számára kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtson, fejlessze a márkák disztribúcióját, és hosszú távú, fenntarthatóan profitábilis együttműködést ajánljon.

– Folyamatosan azon dolgozunk, hogy márkatulajdonosi együttműködéseink gyümölcsözőek legyenek, és kereskedelmi partnereinket minél szélesebb körben tudjuk támogatni. Kiemelkedően jó kapcsolatot ápolunk az összes hazai és külföldi kereskedelmi lánccal, helyi és nemzetközi „játékosokkal”, nagy- és kiskerekkel egyaránt – mutat rá Viczián Gábor, az Orbico Hungary kereskedelmi igazgatója.

A közelmúlt egyik kiemelkedő eseménye az online B2B platform elindítása, amelynek segítségével az Orbico szélesíteni tudja a bolti disztribúcióval kiszolgált vevőkörét, illetve elérhetővé teszi számukra a több száz cikkelemből álló, teljes portfólióját is.

– A portfólió gerincét napi fogyasztási cikkek teszik ki, és a vevőink többsége változatlanul az elsősorban élelmiszert árusító hálózatok, áruházak és boltok – emeli ki Viczián Gábor.

Az Orbico célja az online és fizikai kiskereskedelem területén a megbízói kör bővítésével építeni tovább a disztribútori piacon elért vezető pozícióját.

– Az Orbico csak úgy lehet a jövő disztribútora, ha versenyképes szolgáltatásai által értéket teremt a megbízók, a vevők és a vásárlók számára, és mindezt fenntartható, hatékony modellben éri el – hangsúlyozza Viczián Gábor. 

Vevőkör:RETAIL

Területi lefedettség:EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU, KÁVÉ, TEA, ELEM, SNACK, SZÉPSÉGÁPOLÁS

Márkák: LAVAZZA, LIPTON, PRINGLES, DURACELL, BISON, UHU, BISSEL

Bruttó forgalom, 2019.: 27,4 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 34,6 MRD HUF

Honlapwww.orbico.hu//

 

 

 

________________________________________

 

 

 

A pandémia alatt is növekedett a Niklós

Dr. Beréti Zsolt - Niklós

Dr. Beréti Zsolt
ügyvezető
Niklós Tejtermék Depo

A Niklós Tejtermék Depo Kft. a 2020-as évben, mint ahogyan minden más magyar cég is, szembesült a COVID-járvány miatti kihívásokkal. Tekintettel arra, hogy a gasztropiacon a társaság korábban nem volt jelen, ezért az étterem- és iskolabezárások kevésbé érintették az árbevételt. A menedzsment azt tűzte ki célul, hogy a kieső árbevételt a kiskereskedelmi forgalomból kell pótolni, végül a csökkenés helyett a kiemelkedően jó 2019-es bázishoz képest is sikerült párszázalékos növekedést elérni. Ebben nagy szerepe volt a Széchenyi 2020 programból támogatott és megvalósított hardverfejlesztésnek is.

A 2021-es évben indul a cég online rendelési rendszere, ami kényelmes, pontos és széles időspektrumú rendelésfelvételt tesz lehetővé. Jelenleg a rendszer próbaüzeme zajlik.

A már megszokott két telephely mellett – Bonyhád és Pécs – új telephely működtetése is elindult Bonyhádon. A Niklós Kft. tulajdonrészt vásárolt a Katmilk Kft.-ben, és ezzel részt vesz a Bonyhádi Agrárlogisztikai Központ üzemeltetésében. Ezzel jelentősen bővült a hűtött és szárazáru-tárolási kapacitása a cégnek. Ezek mellett a helyi termelők termékei is elhelyezhetők bérhűtésre, külön díjszabás mellett.

A koronavírus-járvány harmadik hullámát követően, az igények kielégítése érdekében nagy figyelmet fordított a társaság a gasztropiac kiszolgálására is. Ennek érdekében a pécsi telephelyen bővítést terveznek, a mirelit termékek és a hűtött termékek raktározási kapacitása terén.

Dr. Beréti Zsolt tulajdonos az idei évben, a korábbi évekhez hasonlóan, nyereséges évet vár, a 2020-as évhez képest mintegy 7-9%-os árbevétel-emelkedés mellett.

Vevőkör: RETAIL

Területi lefedettség: DÉL-DUNÁNTÚL

Főbb forgalmazott kategóriák: TEJTERMÉK, HENTESÁRU, MIRELIT, KONZERVEK, TÉSZTÁK

Bruttó forgalom, 2019.: 5,5 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 5,8 MRD HUF

Honlapwww.niklos.hu//

 

 

 

__________________________________________

 

 

 

Real Nature: fejlesztések a fenntarthatóság jegyében

real nature logo

de Gereczné Rudnai Éva - Real Nature

de Gereczné
Rudnai Éva
beszerzési vezető
Real Nature

„A Real Nature Kft. megalakulása óta a nemzetközi trendeket időben megelőzve rengeteget tett azért, hogy környezetünket az utánunk jövő generáció számára is megóvjuk. Profitorientált vállalkozásként nemcsak az alapvető üzleti célkitűzések, de a fenntartható gazdálkodás megvalósítása is core kompetenciánk része.

Joya márkánkat 2005-ben kezdtük el szinte az osztrák piaci megjelenéssel egyidejűleg a hazai piacra bevezetni, megnyitva a választékot is biztosító növényi tejhelyettesítő termékek piacát. A márka alapcélkitűzése a kezdetektől fogva a fenntartható gazdálkodás volt, ennek jegyében már akkor számos korszerű technológiai újdonságot alkalmaztunk a termelés-gyártás során.

Folytatva a márka hagyományait 2020-ban nagyarányú fejlesztéseket hajtottunk végre, melynek gyümölcse 2021-re ért be: klímatudatos csomagolástechnológiai és logisztikai megoldások alkalmazásával, Co2-megtakarítással járó termesztéssel és termeléssel, az ellátási lánc egyszerűsítésével, a logisztikai hálózat optimalizálásával.

Az új termelési fejlesztés korszerűbb, még jobban lebomló csomagolóanyagok használatát tette lehetővé, még könnyebb és vékonyabb csomagolás használatával, kartonfelhasználásunkat 15 t-val csökkentettük évente. A gyártás-előkészítés során a csomagolóanyag- és alapanyag-beszerzés is országhatáron belülről történik.

Joya joghurtkultúrás termékeink esetében kartonpoharakra térünk át, s a nagyobb kiszerelésű termékek esetében a műanyag zárótetőt is elhagytuk.

2021-től minden Magyarországon értékesített Joya termék után új magyarországi erdők telepítéséhez járulunk hozzá, a MyForesttel együttműködésben, ezzel is még inkább gondoskodva élő környezetünk megújulásáról. 

Vevőkör: RETAIL ÉS HORECA

Területi lefedettség: EGÉSZ MAGYARORSZÁG

Főbb forgalmazott kategóriák: TEJTERMÉKEK, TEJHELYETTESÍTŐ TERMÉKEK, EGÉSZSÉGES NASSOLNI­VALÓK, EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁST TÁMOGATÓ ÉLELMISZEREK

Bruttó forgalom, 2019.: 4,1 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 4,8 MRD HUF

Honlapwww.realnature.hu//

 

 

 

__________________________________________

 

 

 

Z+D: rugalmasan, naprakészen

N.Szabó István - Z+d

N. Szabó István
tulajdonos, ügyvezető
igazgató
Z+D

A keszthelyi székhelyű Z+D  Kft. idén ünnepli megalakulásának 30. évfordulóját. Ha visszatekintünk a kezdeti évekre, azt látjuk, hogy a korábbi fő profil, a zöldség-gyümölcs ágazat és a lokális nyugat-dunántúli vállalkozás mára nagyban megváltozott. Jelenleg több mint 300 főt foglalkoztató, bruttó 25 milliárd Ft éves árbevételű, hozzávetőleg 8000 cikkelemmel, ital, szárazáru, friss, valamint vegyi termékek teljes spektrumát forgalmazó, Nyugat-Magyarország és Budapest meghatározó nagykereskedelmi vállalata lett.

– Sikerünk titka a rugalmas, piaci körülményekre hatékonyan reagáló kereskedelem napi szintű működtetése – fogalmaz N. Szabó István tulajdonos. – Törekszünk arra, hogy beszállítóinkkal olyan kapcsolatokat alakítsunk ki, ahol támogatásra kerül az üzleti filozófiánk. Azt gondolom, hogy versenyelőnyünk származhat abból is, hogy jól képzett munkatársakkal dolgozunk együtt, A Z+D Kft., amellett, hogy a Reál kiskereskedelmi lánc nyugat-magyarországi egyik régiós központja, saját fenntartású C+C áruházakkal rendelkezik a Balaton környékén, amiből idén két új egységet is nyitottunk. Emellett Nyugat-Magyarország és Budapest több pontján üzemeltetünk önállóan vagy franchise-partnerek együttműködésével nagykereskedelmi raktárbázisokat. Keszthelyen, Veszprémben, Zalaegerszegen, Budapesten, Szombathelyen, Ajkán, Káptalantótiban, Zircen, Pápán, Zalaszentgróton és Érden. Ez a jelentős területi lefedettség is hozzájárul a Food és Horeca szegmensben található, közel 6500 vevő partnerünk naprakész kiszolgálásához – zárja gondolatait N. Szabó István. 

Vevőkör: KISKERESKEDELEM ÉS HORECA

Területi lefedettség: NYUGAT- MAGYARORSZÁG ÉS BUDAPEST RÉGIÓ

Főbb forgalmazott kategóriák: ITAL, SZÁRAZÁRU, VEGYI ÁRU, ZÖLDSÉG-GYÜMÖLCS

Bruttó forgalom, 2019.: 24,9 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2020: 22,1 MRD HUF

Honlap: www.zpluszd.hu//

Kapcsolódó cikkeink