Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Lapozzatok bele a Trade magazin legújabb, 2023/4. számába, igazán érdekes témákkal foglalkozunk.
Ismét felvezetőt adtunk az idei fesztiválszezonnak, amely remélhetően, idén minden nehézség nélkül várja közönségét. Persze minket elsősorban a márkák aktivitásai oldaláról érint. Nem maradhat el ilyenkor, tavasszal a franchise-ok elemzése. Bár a tengerentúlról jönnek mostanában aggasztó hírek, üzleti formaként a franchise köszöni, nagyon jól van. Partnerként beszámolunk a nemzetközi Private Label Award eredményeiről és persze a sajátmárkás trendekről.
Több év kihagyása után, ismét baba- és gyermektermék mellékletünk is van – nagy örömmel vágtunk bele Partnereink kérésére. De olvasható egy remek beszélgetés Sárközi Ákos séffel, sőt több gasztroblogger is megjelenik ebben a számunkban. De innentől már átadjuk a stafétát, ki ki a maga ideje és kedve szerint lapozgassa, olvasgassa a Trade magazint, akár így online formában!
Jó olvasást kívánunk!
Kapcsolódó cikkeink
Kiberül vagy magyarul?
Sokszor jut eszünkbe értetlenségünkben a kiberbiztonság és az AI kapcsán,…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >