MEGHOSSZABBÍTVA! Ismét pályázhatnak a helyi közösségek: összesen 42 millió forint támogatást nyerhetnek a Tescótól
A Tesco immár 12. alkalommal indítja el „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját a helyi közösségi kezdeményezések támogatására, melynek pályázati határidejét november 11-ig hosszabbították meg. A program eddigi fordulóiban az áruházlánc több mint 1500 környezetszépítő, oktatási és képesség-fejlesztési, illetve egészséges életmódra ösztönző projekt megvalósításához járult hozzá. A mostani fordulóban a Tesco további mintegy 180 pályázatot fog támogatni összesen 42 millió forinttal. A legkreatívabb, leginnovatívabb pályázat ezúttal is különdíjban részesül.
A Tesco szeretne minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlói és munkatársai élnek, ezért is hívta életre 2016-ban „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját. Az áruházlánc idén immár 12. alkalommal írta ki a pályázatot, amelyre olyan helyi szervezetek, baráti közösségek, alapítvánnyal nem rendelkező bölcsődék, óvodák és iskolák, továbbá nonprofit kis- és középvállalkozások, társasházak és lakásszövetkezetek jelentkezését várja, akik kezdeményezésükkel a helyi közösség életének fejlődéséhez szeretnének hozzájárulni. Legyen az akár egy közös tér felújítása, állatvédelmi, művészeti, hagyományőrző, edukációs, környezetvédelmi vagy terápiás, esetleg jótékonysági program a rászorulók megsegítésére.
„A Tesco eddig több mint 400 millió forintot fordított több mint 1500 pályázat támogatására, így olyan egyedi ötletek is valóra válhattak, mint távcsöves csillagászati bemutatók, a kényes kérdésekben nyílt kommunikációt ösztönző kamaszklub, közösségi varroda, egyetemista fiatalokat mentorként bevonó sátorsuli, az állattartást bemutató óvodai mobil tyúkól vagy terápiás gyümölcsöskert. A szervezeteknek most minden eddiginél nagyobb szükségük van az anyagi segítségre, ezért továbbra is elkötelezettek vagyunk a helyi közösségek és ügyek támogatása iránt, és programunkkal a jövőben is segítjük őket”– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Az aktuális fordulóban – meghosszabbított határidővel – november 11-ig lehet jelentkezni a program weboldalán keresztül
A beérkezett pályázatokat ezúttal is az Effekteam Egyesület független szakértői bírálják el, valamint választják ki, hogy mely kezdeményezések juthatnak tovább az áruházi szavazási szakaszba. Ezt követően, 2023. január 16. és február 12. között a Tesco vásárlói voksaikkal dönthetnek arról, hogy melyik kezdeményezés kapja a 400 ezer, a 200 ezer, valamint a 100 ezer forintos támogatást. A független szakértők szakmai szempontok (kidolgozottság, innovativitás, kreativitás és fenntarthatóság) alapján egy vagy akár több pályázót további különdíjra javasolnak, amelynek nyertesét a szavazási időszak elindulásával egyidőben hirdeti ki a Tesco. A pályázati téma kiválasztásánál és az anyag összeállításánál ezért érdemes figyelembe venni ezt a plusz támogatási lehetőséget is.
„A 10. forduló különdíjasaként mintegy 300 érdeklődőnek mutathattuk meg a kelt tészta és kenyér készítésének fortélyait több generáció tagjainak közös részvételével, és egyúttal a rászorulóknak is segítettünk”– mondta a Kenderzsupp Közhasznú Hagyományőrző Egyesület képviselője KOVÁSZ elnevezésű közösségi pékműhelyükkel kapcsolatban.
A jelentkezéssel, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet megtekinteni.
Kapcsolódó cikkeink
Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >Tényleg a krízismenedzsment az üzleti világ legfontosabb készsége?
November közepén, egy a vállalati digitalizáció témában megtartott konferencián az…
Tovább olvasom >ESG: miért mindenki csak a nagyvállalatokról beszél?
Az ESG szempontok a fenntarthatóság kulcsfontosságú mérőeszközei. Mégis, amikor ESG-megfelelésről…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >