Még több vegán és vegetáriánus termék a Lidl Belgiumtól
A Lidl Belgium tovább bővíti vegán és vegetáriánus termékeit, hiszen egyre több fogyasztó keresi az ilyen jellegű árucikkeket és csökkenti húsfogyasztását.
A kiskereskedő szerint a vásárlók egyre jobban kedvelik a növényi alapú húsalternatívákat. 2017 és 2020 között 60%-kal nőtt a húshelyettesítő termékek eladási aránya.
Minden harmadik belga vásárló legalább hetente egyszer vegetáriánus ételt eszik, tízből négy húsfogyasztó pedig szeretné a jövőben csökkenteni a húsfogyasztását.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új üzenetekre van szüksége a növényi alapú húshelyettesítőknek 2024-ben
A kezdetben számos tényező folytán robbanásszerűen növekvő kategória eladásai tavaly…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >Zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezet be a Waitrose
A Waitrose most kifejezetten zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vihar előtti csend?
Megjelentek az első visszaváltási díjas műanyag, fém- és üvegpalackok a…
Tovább olvasom >Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >