Kotyogós – Az MKVM kávéismereti sorozatának novemberi vendége Varjas Gabriella
A Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum idén indult, kávé támájú sorozatában Wessely Márta gasztronómiai újságíró és Kiss Imre, az MKVM korábbi igazgatója beszélget a meghívottakkal.

Illy Ferenc magyar származású volt
November 24-én 18:00 órakor a sorozat vendége Varjas Gabriella az illytől.
A magyar Illy Ferenc által alapított trieszti illycaffé 1933 óta tökéletesíti az asztalunkra kerülő igazi olasz eszpresszót. Az illy tudománya abban rejlik, hogy mindig ugyanazt a magas minőséget képes előállítani a folyamatosan változó kávétermésből. Az illy az egyetlen kávés cég a világon, amely kizárólag egyetlen, 100% Arabica kávékeveréket készít, mely 3 kontinenst és 20 országot átszelve a legjobb ízeket hozza el. Brazíliai arabica a kávé leghangsúlyosabb íze. Costa Ricából származnak a csokoládé és karamell édes nyomai. Etiópiából jön a virágos, gyümölcsös aroma. Indiai a fűszeres íz. Az illy kávékeveréke egyedi, összetéveszthetetlen, az egész világon elismerik.
Regisztráció szükséges: [email protected]; 1/375-6249
Belépő: 1.500 Ft (A belépővel 17 órától a múzeum kiállításai is megtekinthetők.)
A belépővel 17 órától a múzeum kiállításai is megtekinthetők
Címkék: kávé, Kotyogós, MKVM
Kapcsolódó cikkeink
Elődeink emlékei
Ahogy előző számunkban jeleztük, az ipartestület idén két hivatalos emlékévvel…
Tovább olvasom >Több mint másfél millióan kóstolták meg a Shell Café új kávéit félév alatt
Dél-amerikai vagy afrikai, röviden vagy hosszan, tejjel vagy anélkül készült…
Tovább olvasom >Márciusban 6 százalékkal csökkent a brazil kávéexport
A brazil kávéexport 6 százalékkal, 3,6 millió zsákra (1 zsák=60…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >Borászok kontra Európai Bizottság
A Comité Européen des Entreprises Vins (CEEV) szervezésében tanácskoztak a…
Tovább olvasom >Pincérek és pszichológusok II.
Az elüzletiesedés és a marketing korában a vendéglátósnak mindenki konkurense,…
Tovább olvasom >