Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy fenntarthatóbb módon előállított kávét kínáljon. A kávé egy Kolumbiában zajló projektből származik, ahol a kávéültetvényeken keletkező hulladék újrahasznosításra kerül.
A Cotierra Kolumbiában egy mobilkemencében készít magas hőmérsékleten a kávécserjék visszametszéséből származó faanyagból növényi szenet, így megkötve a fában tárolt CO2-t. A gazdák ezt biotrágyaként használják, mert javítja a talaj minőségét, és akár 30%-kal is csökkentheti a műtrágyahasználatot.
A kávé szemes, őrölt és kapszulás formában a Kaufland a K-Favourites saját márkája alatt kapható. A vásárlók a projektről a csomagoláson elhelyezett QR-kód beolvasásával tájékozódhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >