Komoly leépítések az Estée Laudernél
Az Estée Lauder Companies a 2024-es pénzügyi harmadik negyedévében jelentős strukturális változásokra készül, miután negyedéves nettó nyeresége 21%-kal elmaradt az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat a második negyedévben már tapasztalt 7%-os értékesítési csökkenés után döntött a szerkezetátalakítás mellett, melynek részeként 3-5%-os mértékű pozícióleépítésre kerül sor. A tervezett intézkedések a munkahelyek megszüntetését, az alkalmazottak átképzését és átcsoportosítását foglalják magukban.
A vállalat szóvivője hangsúlyozta, hogy az átalakítás célja az üzleti hatékonyság növelése és az optimalizált működés elérése. Ennek következtében azonban a program várhatóan 350 és 500 millió dollár közötti bruttó veszteséget eredményez. Az Estée Lauder 2023 júniusában közel 62,000 alkalmazottat foglalkoztatott, és a vállalat vezetése bízik abban, hogy a strukturális változtatások hozzájárulnak majd a hosszú távú sikerükhöz és fenntarthatóságukhoz.
A pénzügyi jelentésből kiderül, hogy a december 31-én zárult három hónapban a nettó árbevétel 7%-kal, 4,28 milliárd dollárra csökkent, míg a negyedéves nettó nyereség 313 millió dollár volt, ami 21%-kal kevesebb az előző év azonos időszakához képest. Az Estée Lauder Companies tehát ambiciózus lépéseket tesz az ágazati kihívásokra való válaszul és a vállalat hosszú távú versenyképességének biztosítása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A Microsofttal fejleszt generatív AI megoldásokat az Estée Lauder
A vezető kozmetikai vállalat fejlett mesterséges intelligencia alapú megoldások fejlesztésébe…
Tovább olvasom >Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >