Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a DECIEM Beauty Group Inc. Estée Lauder Companies Inc. (ELC) általi felvásárlása.
A május 31-én lezárt ügylet egy mintegy 860 millió dollár értékű készpénzes tranzakciót foglalt magában, amivel az ELC 2017 óta összesen 1,7 milliárd dollárra növelte a DECIEM-be történt befektetését.
A „The Abnormal Beauty Company” néven ismertté vált DECIEM úttörő szerepet vállalt az összetevők átláthatósága és a gyors piaci reagálás terén. A The Ordinary megfizethető, hatékony bőrápolási termékeivel széles körben népszerű: március 31-i állás szerint Kanadában és az Egyesült Államokban a presztízs bőrápoló termékek rangsorában a top2-ben, Franciaországban, Németországban és az Egyesült Királyságban pedig a top4-ben kapott helyet.
A The Ordinary nettó árbevétele 500 millió és 1 milliárd dollár között mozog. Az elmúlt két évben az ELC nemzetközi szakértelme segítette a The Ordinary-t abban, hogy olyan piacokon is terjeszkedjen, mint India, a Közel-Kelet és Dél-Afrika. A márka fokozta az innovációt is és olyan népszerű termékeket vezetett be, mint a Multi-Peptide Lash and Brow Serum (szempilla- és szemöldökápoló szérum), a Multi-Peptide Eye Serum és a Soothing & Barrier Support Serum.
– Hétéves partnerségünk alatt a DECIEM lenyűgöző növekedést ért el, miközben kitartott alapvető küldetése, a hatékony és minőségi bőrápolás napjaink igényes fogyasztói számára történő újragondolása mellett
– mondta Fabrizio Freda, az ELC elnök-vezérigazgatója.
– A digitális bennszülött DECIEM, amely az Y- és Z-generációs fogyasztók körében rendkívül elkötelezett követőkkel rendelkezik, segít bőrápolási portfóliónk stratégiai bővítésében, és úgy gondoljuk, hogy még számos izgalmas növekedési lehetőség áll előttünk
– tette hozzá a szakember.
Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Elhunyt Leonard Lauder, az Estée Lauder Companies tiszteletbeli elnöke
92 éves korában elhunyt Leonard A. Lauder, az Estée Lauder…
Tovább olvasom >Az Adobeval társulva fejleszti digitális marketingjét az Estée Lauder
Az Adobe-val együttműködésben igyekszik az Estée Lauder Companies (ELC) generatív…
Tovább olvasom >Rangos nemzetközi kutatási projektben vesz részt a Helia-D fejlesztőcsapata
Magyarország ikonikus kozmetikai márkája, a Helia-D meghívást kapott egy rangos,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >