Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi érintkezési pontjai számát.
Az 1968-ban alapított és azóta a világ 100 országában árusított kozmetikai márka az amerikai Amazon Premium Beauty áruházban debütál, és a The Estée Lauder Companies portfóliójában szereplő márkák közül elsőként nyit ott digitális üzletet.
A bevezetéshez újonnan létrehozott eszköz a Clinique Skin Analysis. A Clinique bőrgyógyász szakértőivel közösen kifejlesztett interaktív kérdőív az Amazon Premium Beauty-ban személyre szabott bőrápolási programot állít össze a vásárlók számára, így nyújtva egyszerűbb és személyre szabott vásárlói élményt.
A személyre szabottan ajánlott termékek megvásárolhatók lesznek az Amazon Premium Beauty áruházban, a Prime tagok pedig minden rendelésükhöz gyors, ingyenes szállításra jogosultak.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >Online üzletet indít jövőre az Amazon Írországban
Az Amazon bejelentése szerint 2025-ben új weboldalt indít Írországban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >