Márkaüzletet nyit a Clinique az Amazonon
Az Estee Lauder vállalathoz tartozó Clinique tovább növeli digitális kereskedelmi érintkezési pontjai számát.
Az 1968-ban alapított és azóta a világ 100 országában árusított kozmetikai márka az amerikai Amazon Premium Beauty áruházban debütál, és a The Estée Lauder Companies portfóliójában szereplő márkák közül elsőként nyit ott digitális üzletet.
A bevezetéshez újonnan létrehozott eszköz a Clinique Skin Analysis. A Clinique bőrgyógyász szakértőivel közösen kifejlesztett interaktív kérdőív az Amazon Premium Beauty-ban személyre szabott bőrápolási programot állít össze a vásárlók számára, így nyújtva egyszerűbb és személyre szabott vásárlói élményt.
A személyre szabottan ajánlott termékek megvásárolhatók lesznek az Amazon Premium Beauty áruházban, a Prime tagok pedig minden rendelésükhöz gyors, ingyenes szállításra jogosultak.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >