Kölnben járt a Szamos Marcipán

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 03. 12. 11:16

A január végén Kölnben megrendezett ISM nemzetközi édesség- és snack-szakvásáron 1647 kiállító és közel 38 ezer érdeklődő vett részt. A Szamos Marcipán idén saját standdal volt jelen a rendezvényen. A cél elsősorban a megújult termékpaletta és az egyedi fejlesztések tesztelése volt, valamint a lehetséges stratégiai partnerek érdeklődésének feltárása. Jutott ugyanakkor idő az iparági trendek feltérképezésére is, amiről Kelényi Kolos a Szamos Marcipán Kft. kereskedelmi és stratégiai igazgatója számolt be.

– A minőség mindig divatos, és reméljük nem is megy ki a divatból soha – foglalta össze az alapanyag-kínálattal kapcsolatos tapasztalatait Kelényi Kolos. – Ugyanakkor a gyártók figyelme az idei kiállításon szerzett tapasztalataink szerint a csomagolás irányába mozdult el. Több kreativitást láthattunk csomagolásban és kiszerelésben, mint termékfejlesztésben.

A csomagolás esetében a látvány és a fogyasztók figyelmének felkeltése mellett gazdálkodási és környezetvédelmi szempontok is szerepet játszanak. Cél, hogy újrahasznosított vagy kisebb környezeti terhelésű anyagokkal dolgozzanak a gyártók, ugyanakkor ne kelljen kompromisszumot kötni a külcsín kárára.

A csomagolásbeli változások másik húzóereje a funkcionális élelmiszerek kategóriájának fejlődése az édességek piacán. Sportszeletek, kiránduláshoz kínált energiaszeletek, instant uzsonnák, éhségcsökkentő harapnivalók voltak idén a legnépszerűbbek a kiállításon. 533 új terméket mutattak be idén a kiállítók, köztük a Szamos Harcipán márkanevű új energiaszeletét.

– A Harcipán jól illeszkedik abba a trendbe, hogy az édességeket, snackeket az élvezeteken túl plusz funkcióval is ellássuk, igazodva a fogyasztók életmódjából fakadó elvárásokhoz – mondta Kelényi Kolos. //

 

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink