Kölnben járt a Szamos Marcipán
A január végén Kölnben megrendezett ISM nemzetközi édesség- és snack-szakvásáron 1647 kiállító és közel 38 ezer érdeklődő vett részt. A Szamos Marcipán idén saját standdal volt jelen a rendezvényen. A cél elsősorban a megújult termékpaletta és az egyedi fejlesztések tesztelése volt, valamint a lehetséges stratégiai partnerek érdeklődésének feltárása. Jutott ugyanakkor idő az iparági trendek feltérképezésére is, amiről Kelényi Kolos a Szamos Marcipán Kft. kereskedelmi és stratégiai igazgatója számolt be.
– A minőség mindig divatos, és reméljük nem is megy ki a divatból soha – foglalta össze az alapanyag-kínálattal kapcsolatos tapasztalatait Kelényi Kolos. – Ugyanakkor a gyártók figyelme az idei kiállításon szerzett tapasztalataink szerint a csomagolás irányába mozdult el. Több kreativitást láthattunk csomagolásban és kiszerelésben, mint termékfejlesztésben.
A csomagolás esetében a látvány és a fogyasztók figyelmének felkeltése mellett gazdálkodási és környezetvédelmi szempontok is szerepet játszanak. Cél, hogy újrahasznosított vagy kisebb környezeti terhelésű anyagokkal dolgozzanak a gyártók, ugyanakkor ne kelljen kompromisszumot kötni a külcsín kárára.
A csomagolásbeli változások másik húzóereje a funkcionális élelmiszerek kategóriájának fejlődése az édességek piacán. Sportszeletek, kiránduláshoz kínált energiaszeletek, instant uzsonnák, éhségcsökkentő harapnivalók voltak idén a legnépszerűbbek a kiállításon. 533 új terméket mutattak be idén a kiállítók, köztük a Szamos Harcipán márkanevű új energiaszeletét.
– A Harcipán jól illeszkedik abba a trendbe, hogy az édességeket, snackeket az élvezeteken túl plusz funkcióval is ellássuk, igazodva a fogyasztók életmódjából fakadó elvárásokhoz – mondta Kelényi Kolos. //
Kapcsolódó cikkeink
Business Days 2020 – Nem maradtunk el…3. rész
A csütörtöki program Zsinkó Bálint, a Lánchíd Klub tagja és…
Tovább olvasom >A Szamos Marcipán süteménye lett idén Budapest desszertje
A Szamos Marcipán körtés karamell mousse-a lett idén Budapest desszertje,…
Tovább olvasom >Szamos: sikertörténet a konyhaasztal mellől
Majd százévnyi hagyomány, ötszáz alkalmazott, 22 cukrászda… A Szamos egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss magyar pecsenyekacsa az ALDI-ban
Az ALDI folyamatosan törekszik arra, hogy minél több magyar árut…
Tovább olvasom >Négy éve a legjobbnak értékelik a Rossmannt a beszállító partnerei
A hazai legnagyobb kereskedelmi láncok közül a Rossmann Magyarország végzett…
Tovább olvasom >Indul a Facebook Get Digital nevű digitális oktatási platformja magyarul is
A Facebook elindította a Get Digital magyar nyelvű változatát, amely…
Tovább olvasom >