Klímasemleges tej az Albert Heijntől
A holland Albert Heijm olyan farmokról származó tejet vezet be, amelyek 2021-re nullára csökkentik üvegházatású gáz-kibocsájtásukat.
A kiskereskedő egyúttal kiterjesztette együttműködését a Royal A-ware-rel és a DeltaMilkkel, hogy fenntarthatóbbá tegye tej- és sajtkínálatát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Egészségtudatos gamereknek fejlesztett italt az Arla Foods Ingredients
A dán-svéd tejipari multinacionális Arla Foods Ingredients Progamer néven magas…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >