Kkv-knak indított e-kereskedelmi oldalt a Walmart
Walmart Business néven kifejezetten kis- és középvállakozó vásárlókra szabott e-kereskedelmi oldalt indított a Walmart. A weboldal több mint 100 ezer termékből álló választékot kínál, és célja, hogy egyszerűsítse az üzleti célú vásárlásokat.
Az oldal olyan termékekre összpontosít, amelyek vonzóak lehetnek a kisvállalkozók számára, mint például az irodaszerek és bútorok, snackek, élelmiszerek és italok, mosdókellékek és elektronikai cikkek. A Walmart igyekezett a tételeket „a vállalkozások szempontjából észszerűen” rendszerezni.
A Walmart Businessen keresztül történő vásárlások üzletben vagy parkolóban történő átvételre, kézbesítésre vagy szállításra lesznek elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: Lassú emelkedés kezdődhet a kkv-knál
Szerény, de már a várható inflációt meghaladó pénzügyi eredményekre számítanak…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >