Királyok kiváltsága, arisztokraták kedvence
Ha azt kérdeznék tőlünk, hogy melyik az az állat, amelyiknek a zsírja egykor többet ért, mint a húsa, még kevesen tudnánk a választ. Talán többre mennénk azzal az információval, hogy ebből az állatfajtából egykor 3 milliós tenyészete volt Ferenc József osztrák császárnak, és az állomány minden tagja márványból készült vályúból ehetett.
– A több mint 200 éve hivatalosan is elismert, világszerte keresett, magyar disznófajtáról, a mangalicáról oszt meg hasznos tudnivalókat az Agrármarketing Centrum idén tavasszal induló fogyasztásösztönző kampánya – mondta Ondré Péter az AMC ügyvezető igazgatója. – A növényi alapú, GMO-mentes takarmánybázis az állatok húsának egészségre gyakorolt hatására és az ízek gazdagságára és egyediségére is kihat.
A mangalicahús ezért könnyedén hódítja meg világszerte az ínyenceket, akik intenzív ízét és bőséges zsírtartalmát egyaránt nagyra értékelik. Mivel a különbség jó konyhatechnikával elkészítve szembetűnő, az AMC kampányában a rádiós spotok, cikkek és kreatív anyagok megjelentetése mellett kóstolásokat is szervez, ahol a fogyasztók megízlelhetik a krémes állagú, természetes antioxidánsokban gazdag, vörös mangalicahúst, amely Omega-3 zsírsavtartalma 2-3-szorosa egyes halfajtákénak. A mangalicahús sonkája magas telítetlenzsír-tartalmának köszönhetően ideális a hosszan tartó érleléshez, 3 és fél évig is megőrzi nedves, rugalmas textúráját, intenzív vörös színét és különleges ízét. Érdemes próbát tenni és megkóstolni különleges ínyencségünket!
Kapcsolódó cikkeink
Tíz magyar élelmiszergyártó mutatkozik be Japánban
Idén 10 magyar kiállítóval jelent meg az Agrármarketing Centrum (AMC)…
Tovább olvasom >Karácsonyra édesvízi halat!
A magyar hal kiváló minőségű és egészséges – erre hívja…
Tovább olvasom >Elindult a sertéshúsfogyasztást ösztönző kampány
Idén tizenegyedik alkalommal indította el az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >