Káromkodott és verset írt a cég bukásáról a csomagszállító cég chatbotja
A DPD nevű szállítócég kénytelen volt leállítani mesterséges intelligenciával (AI) működő online chatbotját, miután egy ügyfél káromkodásra vette rá a robotot, valamint íratott vele egy verset, amelyben a csomagküldő vállalat kudarcáról énekel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/01/google-deepmind-ebMFfR2uuJ0-unsplash.jpg)
Kihozta a sodrából a vevő az AI-t is
A történet mögött Ashley Beauchamp nevű 30 éves férfi áll, áll, aki hiába próbálta megtudni az eltűnt csomagja hollétét a chatboton keresztül, csalódottan tapasztalta, hogy a mesterséges intelligencia nem nyújtott számára semmilyen hasznos információt.
Beauchamp kifejtette, hogy a chatbot nem tudott információt adni a csomagról, nem volt képes továbbítani panaszát egy hús-vér emberhez, és még a telefonos központ számát sem tudta megadni. Emiatt feszült szóváltásba keveredett a chatbottal, ami váratlanul káromkodásba kezdett, és lejárató verset íratott a DPD szolgáltatásáról.
A DPD gyorsan reagált a helyzetre, és azonnal leállította a chatbot működését. Beauchamp az incidensről Twitteren számolt be, ahol a történet hamarosan viralissá vált, több mint egymillióan látták egy nap alatt. A DPD szintén észlelte a problémát, bejelentette, hogy hibát találtak a chatbot működésében, és sürgős lépéseket tettek annak leállítására.
Kapcsolódó cikkeink
AI-vezérelt gazdaságra készül a Danone
A Danone SA többéves, a mesterséges intelligencia (AI) integrálásáról szóló…
Tovább olvasom >Humanoid robotokat használ a jövő évtől a Tesla
Saját gyártmányú humanoid robotokat használ majd a jövő évtől az…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia beépül a vállalatok pénzügyi folyamataiba
Nincs olyan területe a vállalati működésnek, amelyre ne lenne hatással a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >