K-Wertschätze néven indít új saját márkát a Kaufland
Új saját márkával jelentkezett a német kereskedelmi lánc, a Kaufland. A K-Wertschätze a szigorú állatjóléti sztenderdekre fókuszál, és jól mutatja, milyen mértékben elkötelezett a vállalat az állattartási körülmények saját ellátási láncában való javítása mellett.
A márka ernyője alatt jelenleg mintegy 25 tej, joghurt, sajt és hústermék szerepel, amelyeket választva a vásárlók hétköznapi beszerzéseik során a magas szintű állatjólét mellett tehetik le voksukat. A márka garancia arra, hogy az adott termékeket szolgáltató állatok tartása az állatjóléti sztenderdekre vonatkozó jogi követelményeket meghaladó módon történt – GMO-mentes élelmet kapnak, elegendő helyük és lehetőségük van természetes mozgásigényük kielégítésére.
A K-Wertschätze vásárlói tiszta lelkiismerettel vásárolhatnak állati eredetű terméket.
Kapcsolódó cikkeink
Ellentmondásosan gondolkozunk az állatjólétről
Az emberek nagy része tiszteli az állatokat, a nők 95%-a,…
Tovább olvasom >Visszaváltható üvegekbe töltött élelmiszerekkel próbálkozik a Kaufland
A német Kaufland visszaváltható üvegekbe csomagol élelmiszertermékeket, így igyekezve csökkenteni…
Tovább olvasom >PLMA-hírek – Rövid hírek
A svéd COOP új formátumú boltot nyit X:-tra néven, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Harminc éves a Magyar Gabonaszövetség
Befejeződtek a tavaszi mezőgazdasági munkálatok, bizakodásra ad okot, hogy a…
Tovább olvasom >Romlott a fogyasztók hangulata az Egyesült Államokban májusban
Az Egyesült Államokban az előzetesen közölt adatoknál is jelentősebben romlott…
Tovább olvasom >Újra visszafogottabban terveznek beruházásokat a kkv-k
A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése…
Tovább olvasom >