Jóval jóllakni
2018-ban tudatosan csöppentünk bele a fesztiválok világába értékesítési pontunkkal, amit ebben az évben is szeretnénk követni és erősíteni – mutat rá Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack marketingvezetője. – A három nagy fesztiválon (Volt, BalatonSound, Sziget) a legfontosabb célunk elsősorban a márkaépítés volt, másodsorban pedig kitűnni megjelenésünkkel a többi árus közül. Büszkén mondhatjuk, hogy mindkettőt elértük, hiszen több 100 000 ember találkozott velünk, és megjelenésünket a szakma is 2 díjjal elismerte.
2019-ben célunk minél több rendezvényen megjelenni, minél több fogyasztóhoz eljutni. Éppen ezért mobillá tesszük értékesítési pontunkat, és egy komplett „fesztiválnaptárt” dolgozunk ki és egyeztetünk le az egész évre. A tavalyi sikerekből – és most már elvárásokból is – kiindulva maradandót szeretnénk alkotni, ami nemcsak megmutatja, milyen finomságokat kínálunk, de a fiatalos, dinamikus elemekkel is felhívja magára a figyelmet.
Minden rendezvényt részletesen megvizsgálunk, hogy termékszortimentünkből a legoptimálisabbat kiválasztva tudjuk meghatározni az adott rendezvény kínálatát. Az elmúlt év tapasztalatából tudjuk, mekkora különbség van a magyar és a külföldi fogyasztói szokások között a pékáruk piacán is.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Vége a Balaton Soundnak Zamárdiban
Csákovics Gyula, Zamárdi polgármestere a szeptember 24-i önkormányzati ülésen megerősítette,…
Tovább olvasom >Kenyérkosárérték
A drasztikus változásokat hozó válságévek után 2023-ban a sütőipar költségeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >