Jóval jóllakni

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 03. 10. 17:12

Nock-Vető Katalin
marketingvezető
Pek-Snack

2018-ban tudatosan csöppentünk bele a fesztiválok világába értékesítési pontunkkal, amit ebben az évben is szeretnénk követni és erősíteni – mutat rá Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack marketingvezetője. – A három nagy fesztiválon (Volt, BalatonSound, Sziget) a legfontosabb célunk elsősorban a márkaépítés volt, másodsorban pedig kitűnni megjelenésünkkel a többi árus közül. Büszkén mondhatjuk, hogy mindkettőt elértük, hiszen több 100 000 ember találkozott velünk, és megjelenésünket a szakma is 2 díjjal elismerte.

2019-ben célunk minél több rendezvényen megjelenni, minél több fogyasztóhoz eljutni. Éppen ezért mobillá tesszük értékesítési pontunkat, és egy komplett „fesztiválnaptárt” dolgozunk ki és egyeztetünk le az egész évre. A tavalyi sikerekből – és most már elvárásokból is – kiindulva maradandót szeretnénk alkotni, ami nemcsak megmutatja, milyen finomságokat kínálunk, de a fiatalos, dinamikus elemekkel is felhívja magára a figyelmet.

Minden rendezvényt részletesen megvizsgálunk, hogy termékszortimentünkből a legoptimálisabbat kiválasztva tudjuk meghatározni az adott rendezvény kínálatát. Az elmúlt év tapasztalatából tudjuk, mekkora különbség van a magyar és a külföldi fogyasztói szokások között a pékáruk piacán is.

Kapcsolódó cikkeink