Jóváhagyta a USDA a ” sejttenyésztett csirke ” megnevezést a termékcímkén
Az Upside Foods és az Eat Just által sejtekből bioreaktorokban tenyésztett csirke a „sejttenyésztett csirke” megnevezést kapja a termékcímkén értékesítés, illetve felszolgálás alkalmával. Az USDA június elején küldte meg a két vállalatnak a jóváhagyást.
Ezek az első olyan termékcímkék, amelyeket az USDA jóváhagyott az egyelőre még kialakulóban lévő szegmens számára. A jóváhagyás azt jelenti, hogy a hivatal, amely a nem tengeri eredetű, sejttenyésztett hústermékek összes címkéjének jóváhagyásáért felelős, úgy érzi, hogy ezek a vállalatok bizonyították, maradéktalanul megfelelnek a forgalomba hozatal előtti címkézési követelményeknek – közölte az Upside Foods.
Ez a jóváhagyás egy lépéssel közelebb hozza az Upside Foods és az Eat Just cégeket ahhoz, hogy az Egyesült Államokban laboratúriumi csirkehúst forgalmazhassanak. Az Upside Foods csirkéjének tavaly engedett zöld utat az FDA, az Eat Just pedig idén márciusban kapta meg az FDA jóváhagyását. A teljes körű engedély megszerzéséhez még mindkét vállalatnak hiányzik a USDA értékesítési engedélye, amely tanúsítja, hogy a gyártólétesítmények és a gyártási eljárások élelmiszerbiztonsági szempontból biztonságosak és az előírásoknak megfelelnek.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >