Jön a Mere nevű orosz üzletlánc Magyarországra?!
A Haszon.hu által megszerzett információk alapján a vállalat célja három év alatt 200 üzlet megnyitása és 700 millió eurós forgalom elérése, ami komoly kihívást jelent a meglévő szereplők számára.
A Mere tervezett magyarországi jelenléte az európai expanziós stratégiájának része, amelyet az orosz-ukrán konfliktus és az orosz gazdaságot érintő szankciók miatt kellett felülvizsgálnia. A diszkontlánc modellje, mely hasonlóan működik a Penny, Lidl és Aldi áruházakhoz, már számos országban sikeresen működik, és most Magyarországon is megjelenik a piacon.
A tervezett 200 üzletből 20 Budapesten és környékén lenne, ami már az első évben megvalósulna. Ez jelentős kihívást jelentene a már jelen lévő kiskereskedelmi láncok számára, miközben a magyar kormány is inkább a hazai vállalkozásokat támogatja a külföldi konkurenciával szemben.
A Mere érkezése komolyan befolyásolhatja a kiskereskedelmi szektor dinamikáját, és tovább bonyolíthatja az amúgy is versengő piaci helyzetet. Fontos lesz figyelni arra, hogy hogyan reagálnak a meglévő szereplők és hogyan alakul a vásárlói preferenciák ebben a változó környezetben. A piaci folyamatok figyelemmel kísérése elengedhetetlen lesz az FMCG szektor szereplői és a fogyasztók számára egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedési lehetőségeket keresnek az orosz élelmiszer-kereskedők
Az orosz kiskereskedők új utakat keresnek piaci részesedésük növelésére. A…
Tovább olvasom >Megvan, hol nyitja első magyar üzletét a Mere
Az orosz Mere áruházlánc rövidesen megnyitja első magyarországi üzletét a…
Tovább olvasom >Még idén megnyílhat a Mere első üzlete Budapesten, a IV. kerületben
Bár az előkészületek lassan haladnak, mégis még idén megnyílhat az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >