Itt a Rossmann új applikációja, a Virtuális Tükör
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a technológia fejlődésével olyan funkciót vezetett be a mobilapplikációjában, amely forradalmasíthatja a drogériai vásárlást. A Virtuális Tükör lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a megvásárolni kívánt sminktermékeket virtuálisan próbálhassák ki még a kosárba helyezés előtt.
Virtuális Tükör segítségével próbálhatjuk fel saját arcunkra a dekorkozmetikai termékeket a Rossmann Online Drogérájának mobilalkalmazásában. Az új funkció nem csupán egy újabb digitális eszköz a vásárlók kezében, hanem egy teljesen új élményt is nyújt. A Rossmann innovációja egyelőre a L’Oréal csoport kiválasztott termékeinek kipróbálását teszi lehetővé az alkalmazáson belül, beleértve a L’Oréal Paris, Maybelline és NYX márkákat. Egyedülálló módon a drogéria sajátmárkás dekorkozmetikumaira, az Alterra és a Rival Loves Me számos termékére is kiterjesztették a funkciót.
Az újítás nem csupán a vásárlási folyamatot könnyíti meg, hanem jelentős kényelmi előnyöket is kínál. Az Online Drogériában való vásárlás során a Virtuális Tükör segítségével a vásárlók könnyedén megtekinthetik és kipróbálhatják a különböző termékeket anélkül, hogy személyesen meg kellene látogatniuk egy Rossmann üzletet. Ez a dekorkozmetikumok esetében, ahol különösen fontos a megfelelő színek és árnyalatok kiválasztása, óriási előrelépést jelenthet az online vásárlásban.
A Rossmann Virtuális Tükör az AR technológiára épül
„Az új funkcióban használt technológia az Augmented Reality (AR), vagyis a kiterjesztett valóság. Ez azt jelenti, hogy a vásárlók valós időben láthatják, hogy hogyan festenek az adott termékek az arcukon anélkül, hogy valóban fel kellene őket próbálniuk. Elsődleges célunk az újítással, hogy a vásárlóink magabiztosabban választhassanak dekorkozmetikai termékeket online is, és azok valóban megfeleljenek minden igényüknek és elvárásuknak”
– mondta el az innováció kapcsán Fürjes Ádám a Rossmann webshop vezetője.
A frissen bevezetett funkció a Rossmann technológiai innovációk felé való elköteleződésének bizonyítéka. A kipróbáláshoz nem kell mást tenni, mint letölteni a Rossmann mobilalkalmazását, és máris bárki élvezheti a Virtuális Tükör minden előnyét a megjelölt termékeknél. Az applikáción belül érdemes a Rossmann+ VIP programhoz is csatlakozni, amennyiben ezt korábban még nem tettük volna meg, hiszen a hűségprogram tagjai további exkluzív kedvezményeket és ajánlatokat is élvezhetnek vásárlásaik során.
A Rossmann Virtuális Tükör funkciója egy újabb lépés a drogériák digitalizációjában, amely hosszú távon képes lehet megváltoztatni a jövőbeni vásárlási szokásokat. Az innováció nem csupán könnyebbé teszi a vásárlást, hanem olyan új élményt is nyújt, amelyet eddig nem tapasztalhattunk meg a hagyományos drogériai vásárlás során.
Kapcsolódó cikkeink
Tarolt a Beauty Expo Szegeden
Szegedre látogatott a Rossmann és a Krémmánia közös Beauty Expója:…
Tovább olvasom >Az IKEA felmérése szerint a magyarok több mint fele tervez újításokat otthonában a következő két évben
A válaszadók több mint fele tervezi, hogy a következő két…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >A brit Co-opban terjeszkedik a Beyond Meat
A Beyond Meat növényi alapú alternatívái már az Egyesült Királyság…
Tovább olvasom >Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál…
Tovább olvasom >