Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál a franciaországi Elzászban.
Az Essity fenntartható és felhasználóbarát termékek előállítására irányuló új módszerek fejlesztésére törekszik, és az új létesítmény a fogyasztói és a professzionális higiéniai piacokon történő innovációt szolgálja majd – közölte a vállalat.
Az Essity franciaországi Kunheimben működő kutatás-fejlesztési központja az elmúlt években 25 szabadalmat nyújtott be, többek között a Lotus Aqua Tube (lehúzható WC-papír guriga), a Lotus és az Okay Sans Tube (guriga nélküli WC-papír), a Tork SmartOne (egyszerre egy lapot adagol) és az alternatív rostokon alapuló higiéniai papírtermékekkel kapcsolatban.
A jelenlegi létesítmény közelében elhelyezkedő új kutatás-fejlesztési központban a vállalat több mint 80 szakértője és mérnöke dolgozik majd.
Az Essity hozzátette, hogy célja egy nagyobb, hatékonyabb központ létrehozása, amely a jövőbeni kihívások kezelésére is alkalmas.
Az Essity Franciaországon kívül Mexikóban, Svédországban, Németországban és az Egyesült Államokban működtet kutatás-fejlesztési központokat.
A többek között a Zewa gyártója 2023-ban 1,7 milliárd svéd koronát (140 millió eurót) fektetett kutatás-fejlesztésbe.
A vállalat áprilisban áremelésre vonatkozó terveket jelentett be a növekvő cellulózköltségek fedezésére, miután az első negyedévben a várakozásokat meghaladó eredményt ért el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Zewa: Nem a WC-deszka miatt veszekednek a párok
Az okostelefon használata a leggyakoribb tevékenység a mellékhelyiség használata közben,…
Tovább olvasom >Franciaországban lassult az éves infláció júniusban
Franciaországban 2,2 százalékra mérséklődött az éves fogyasztói áremelkedés mértéke júniusban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >