Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hogyan reklámozhatunk alkoholt etikus módon? – ÖRT podcast
Hogyan reklámozhatunk alkoholt etikus módon? – ÖRT podcast
Alkoholt reklámozni különösen nagy felelősséggel jár. Nem véletlen, hogy ezen piacon igen komoly szabályozásoknak és kritériumrendszereknek kell megfelelnie a cégeknek.
A Dreher Sörgyárak azonban mindenki számára követendő példaként szolgálhat, hogy hogyan lehet sikeresen, etikusan és tudatosan reklámozni és működni ezen az igen ingoványos területen. A nagy múltú cég amellett, hogy hosszú évek óta szoros együttműködésben áll az ÖRT-tel, saját, belső etikai kódexszel is rendelkeznek, és mélyen hisznek abban, hogy “nem sokat, hanem jól kell inni”. A Dreher kommunikációját a minőség, a hitelesség, a társadalmi felelősségvállalás, az innováció, mind-mind meghatározza, emellett arra is nagy hangsúlyt fektetnek, hogy a kisebb sörfőzdék edukálása révén a piac reputációját megőrizzék.
Ezen hozzáállásnak is köszönhető az siker, melyet az évek alatt elértek. A Reklám: tisztán negyedik adásában a műsör állandó házigazdája Heim Ágoston Tonka, (service designer és reklámos, emelett a Local Heroes társadalmi projekt egyik alapítója) a Dreher működéséről, illetve kommuniációs és reklámtevékenységéről beszélget Szabó Ibolyával, a Dreher Sörgyárak
vállalati kapcsolatokért felelős vezetőjével, valamint Gerendi Zsolttal, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkárával. Az adásból a Dreher példáján keresztül kiderül, hogy miképpen lehet az alkohol piacon hatékonyan, de mégis tisztességesen kommunikálni a fogyasztók felé és, hogy hogyan vált a Dreher segítségére az ÖRT abban, hogy a reklámjaik megfeleljenek a vonatkozó jogszabályok túl a fogyasztói igényeknek és az etikai elvárásoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Közös workshopot szervezett az ÖRT és az IM
Rekordlétszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) az…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >