Közös workshopot szervezett az ÖRT és az IM

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 04. 22. 17:42

Rekordlétszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) az első közös workshopját az Igazságügyi Minisztérium (IM) szakembereivel a fogyasztóvédelmi hatóság reklámozási gyakorlatot érintő tevékenységével kapcsolatban. A kiemelt vizsgálati témák mellett a korábbi ellenőrzési eredmények és azok tapasztalatait is bemutatták.

A cikk a Trade magazin 2024/5. lapszámában olvasható.

– A szakmai szervezet munkájának eredményességét igazolták a 2023. évi ellenőrzések tapasztalatai is, ahol közel 1800 reklám vizsgálata során mindösszesen 30 esetben (1,6%-os arány) volt kifogásolható tartalma a reklámoknak, ami más ágazati vizsgálatokhoz képest példaértékű lehet – mondta a rendezvényen Csákiné dr. Gyuris Krisztina, az IM Fogyasztóvédelmi Stratégiai Főosztályának vezetője.

Az ÖRT szakmai szervezetként nagy hangsúly fektet arra, hogy segítse tagságát az előzetes megfelelés területén. Az éves szinten több mint 1000 reklámelőzetes véleményezése és számos vállalati tréning, valamint egyedi konzultáció mellett fókuszterület a hatóságokkal való együttműködés is.

Gerendi Zsolt
főtitkár
ÖRT

– Külön megtiszteltetés volt számunkra, hogy dr. Pilz Tamás helyettes államtitkár úr kinevezése után elsők között fogadott bennünket, és támogatásáról biztosította az ÖRT-t az etikus reklámozásért folytatott munkájában, melynek köszönhetően többek között létrejöhetett a tagságunk részéről is nagy érdeklődéssel várt közös workshop – nyilatkozta Gerendi Zsolt, a szakmai szervezet főtitkára, az esemény szervezője. //

Kapcsolódó cikkeink