Hiányzol Anyu! 1000 embernek segítenek anyák napján!
A BMW Group Magyarország támogatásával több hazai iparág vállalkozásai összefogtak és ingyenes virágküldést tesznek lehetővé 1000 ember számára anyák napján! A szervezők célja, hogy így támogassák azokat, akiknek idén nem áll módjukban felköszönteni édesanyjukat.
Az anyák napját szerte a világban ünneplik. Magyarországon idén is május első vasárnapján köszöntjük az édesanyákat, nagymamákat vagy dédnagymamákat. A vírus miatt kialakult helyzetben azonban ez most jóval nehezebb lesz. Sokan hetek, óta nem találkozhattak szüleikkel és mivel a veszély máig sem múlt el, ez anyák napján sem lesz máshogy. Sőt! Sajnos vannak, akik a járványhelyzet gazdasági hatásai miatt kevesebb pénzből gazdálkodhatnak, akiknek ma egy virágküldés is nehézséget okozhat. Nekik igyekszik segíteni és értük jött létre a „Hiányzol Anyu!” kezdeményezés!
Az első 1000 regisztráló számára a programban részt vevő cégek, Magyarország területén belül, ingyenesen és érintésmentesen juttatnak el ajándékcsomagot a megadott címekre. Ehhez nem kell mást tenni, mint a www.hianyzolanyu.hu oldalon regisztrálni. Az ajándékcsomag a virág mellett kisebb meglepetéseket is tartalmaz, sőt a küldőnek lehetősége van személyes üzenet megadására is, amelyet kisérőlevél formájában a csomaggal együtt adnak át a szervezők.
„Rendezvényszervezőként most egy kicsit kevesebb a dolgunk, de a csapat tele van kreatív energiákkal és hát a szervezéshez is értünk, így elkezdtünk azon gondolkodni, hogy mivel tudnánk segíteni azoknak, akik most nehezebb helyzetben vannak. A partnereink szívesen csatlakoztak az ötlethez emberi erőforrással és egyéb felajánlásokkal és köszönhetően a BMW támogatásának a projekt meg is tudott valósulni.” Mondta el Végh Tamás az ötletgazda Bo – Live branding Agency operatív vezetője.
A szervezők bíznak benne, hogy ezt a szolgáltatás valóban eljut azokhoz, akiknek igazán szüksége van rá és hogy munkájukkal ebben a kétségkívül embert próbáló időszakban is tudnak örömet szerezni. A projektet a kezdeményezés Instagram és Facebook oldalán lehet nyomon követni.
Akik a projektben részt vettek:
Külön köszönet: BMW Group Magyarország
Kreatív ötlet és szervezés: Bo – Live Branding Agency
Digitális megjelenés: Digitalwave
Virágcsokor: Németh Attila Florist
Az Édesanyák és a stáb biztonságáról gondoskodik: Hungaropharma
Logisztikai partner: Chefmarket
A kiszállításban segít: Smarteq, Red4, Apple, Self Catering
Az ajándékcsomaghoz hozzájárult: HVG, Hester’s
További támogató: Magyar Atlétikai Szövetség
Kommunikációs partner: Fotóművek, Tryck, Stern Communication
Akik még segítettek:
Holdampf Linda, Dr. Almási Kitti, Kristóf Anita, Ispán Boglárka és Szabó Fanny Bella (GetBeyond), Póznik Melinda
Kapcsolódó cikkeink
Húszezer ingyenes tagságot kínál a Walmart+ Anyák napi promóciójában
A Walmart 20 000 Walmart+ tagságot tervez szétosztani újdonsült anyukák…
Tovább olvasom >A legtöbb vásárló fizikai boltban vesz ajándékot anyák napjára
Jó hír az üzletek számára, hogy a Shopkick nevű vásárlóapp…
Tovább olvasom >Így varázsold felejthetetlenné az anyák napját!
A hétköznapok szintjén talán már el is fogadtuk, hogy határozatlan…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >