Húszezer ingyenes tagságot kínál a Walmart+ Anyák napi promóciójában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 04. 26. 09:06

A Walmart 20 000 Walmart+ tagságot tervez szétosztani újdonsült anyukák között Anyák napját megelőzően.

Az akció a Pampers kórházi ajándékcsomag-programmal együttműködve valósul meg. Májustól kezdődően a közelmúltban anyukává vált kismamák egy újrahasználható szövettáskából, egy törlőkendő mintacsomagból és egy egyéves Walmart+ tagságból álló ajándékcsomagot kaphatnak, amíg a készlet tart – közölte a kiskereskedő hétfőn sajtóközleményben. A közelgő ünnep idén május 14-ére esik.

A Walmart+ éves tagság 98 dollárba kerül, és a tagság olyan omnichannel-előnyöket tartalmaz, mint a korlátlan ingyenes szállítás a megjelölt árucikkekre rendelési minimum nélkül, ingyenes házhozszállítás az üzletekből, üzemanyag-kedvezmények, az üzletekben mobilos scan and go, valamint a Paramount+ streaming szolgáltatáshoz való hozzáférés.

A Walmart+ tagok emellett hozzáférést kapnak az újonnan bevezetésre kerülő termékekhez és az online ajánlatokhoz, valamint otthonról is intézhetik a visszaküldéseket. A tagok számos szolgáltatásra vonatkozó, korlátozott ideig érvényes ajánlatokhoz is hozzáférést kapnak.

A promóció részeként a Walmart olyan hírességek mint Cardi B, Stephanie Beatriz, Janelle James és Jenny Slate anyasággal kapcsolatos trükkjeit is megosztja.

Az anyák napjához kapcsolódó kiadások az Egyesült Államokban a National Retail Federation szerint 2022-ben várhatóan rekordmagas, 31,7 milliárd dollárt érnek el, ami 3,6 milliárd dollárral több az előző évinél. Tavaly az üdvözlőkártyák, a virág és a különleges programok voltak a legnépszerűbb ajándékkategóriák. Tavaly az anyák napi vásárlók 27%-a élményajándékokat, például koncert- vagy sporteseményre szóló jegyeket tervezett adni, szemben a 2021-es 23%-kal. Ez az NRF 2016-ban kezdődött adatfelvétele óta a legmagasabb érték.

Grocery Dive

Kapcsolódó cikkeink