A legtöbb vásárló fizikai boltban vesz ajándékot anyák napjára
Jó hír az üzletek számára, hogy a Shopkick nevű vásárlóapp felmérése szerint a megkérdezett vásárlók 97%-a fizikai boltban vesz majd ajándékot anyák napjára.

Idén már mernek boltban vásárolni
Tavaly csupán 38% vásárolt boltban, a többiek online rendeltek ajándékot anyák napjára. A legnépszerűbbek a virágok, ajándékkártyák, ruhadarabok, kiegészítők, szépség- és wellness-termékek, illetve a parfümök voltak.
Változás még a 2020-as évhez képest, hogy idén a legtöbben személyesen köszöntik fel édesanyjukat.
CSA
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >