Hetvenöt százalékos részesedést szerez a Dino Polska az eZebrában
A Dino Polska megállapodott az eZebra online drogéria-kereskedő 75%-os részesedésének megszerzéséről.
A Dino Polska megkapta felügyelőbizottságának hozzájárulását az eZebra másodlagos részvényeinek megvásárlásához.
Az online drogériát üzemeltető eZebra kozmetikumok és parfümök, valamint kiegészítők széles választékát kínálja a szépségápolás, az egészség, a testápolás és a háztartási cikkek kategóriájában.
A kiskereskedő célja, hogy együttműködjön az eZebra vezetőségével az online drogéria működésének továbbfejlesztése, és e-kereskedelmi kompetenciák közös megszerzése kapcsán.
Az eZebra alapítói az eZebra igazgatótanácsának tagjaiként felügyelik a jövőben a növekedési stratégia végrehajtását.
A megállapodás részeként a Dino Polska irányítást szerez az eZebra és leányvállalatai – a 3BOOM sp. z o.o., valamint a JTG Polska sp. z o.o. –, valamint a raktár és a szállítási szolgáltatások felett.
Az ügylet a lengyel versenyfelügyeleti és fogyasztóvédelmi hivatal elnökének hozzájárulásától függően várhatóan 2024. március 31-ig zárul le.
A tranzakció lebonyolításához és a bankkal kötött megállapodásokban előírt egyéb tevékenységek elvégzéséhez a JTG hitelezőjének hozzájárulása is szükséges.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >