Grill és chill a Szegedi Ifjúsági Napok-on az ALDI-val
Az ALDI évek óta meghatározó szereplője a magyar fesztiválszezonnak, idén Grill Zónával, Chill Zónával és szabadtéri gym-mel várja a Szegedi Ifjúsági Napokra érkező látogatókat.
Öt évvel ezelőtt a Sziget Fesztiválon debütált az áruházlánc kimondottan a fesztiválozóknak kialakított pop-up boltjával, a fesztiválbolt mellett felállított grillzónában az ALDI szakácsai ingyenesen készre sütötték a helyszínen vásárolt termékeket. 2017-ben már a VOLT-on és a Balaton Soundon is megjelent az ALDI kínálata, a Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, 2019-ben pedig a Szegedi Ifjúsági Napokon is megjelent az áruházlánc egy látványos kitelepüléssel.
2021-ben újra találkozhatnak a SZIN-re kilátogatók az ALDI-val: a résztvevőket az ALDI Grill Zóna várja, amelynek kínálatában megtalálhatóak lesznek a különféle grillezett szárnyashúsok, tarják, sajtok, lesz grillezett lazac is. A bőséges és kedvező árú fogások mellé salátákat és szószokat is választhatnak a vevők. A Chill Zóna a pihenésre vágyóknak nyújt lehetőséget a kikapcsolódásra, ejtőzésre, a szabadtéri gym pedig a könnyű és hatékony testedzést teszi lehetővé.
Szeged több szempontból is kiemelten fontos az ALDI Magyarország számára, hiszen a vállalat a városban három áruházzal áll a szegedi és környékbeli lakosság rendelkezésére, a Kossuth Lajos sugárúton, a Móravárosi körúton és a Makkosházi körúton is várja egy-egy üzlet a vásárlókat. A Makkosházi körúton található egység egyúttal az ország legnagyobb alapterületű ALDI-áruháza, ami 2021. júliusában nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt. A Tisza-menti városban és környékén egyúttal számos olyan élelmiszeripari cég, illetve termelő található, amelyek beszállítói az ALDI-nak, és a zöldség-gyümölcs, a hús és a tejtermékek kategóriában mind a 150 magyarországi ALDI-üzletet ellátják.
„Három szegedi üzletünkben több mint hatvan munkavállalót foglalkoztatunk, a városban és környékén működő élelmiszergyártókkal pedig tovább kívánjuk erősíteni kapcsolatunkat és segítségükkel újabb termékekkel gazdagítjuk kínálatunkat. A SZIN-en immár mosdik alkalommal veszünk részt, a mostani kitelepülésünkkel szeretnénk megmutatni, hogy velünk nem csupán a bevásárlás, hanem a szórakozás is élmény, vásárlóinkat finom és pénztárcabarát grillmenüvel várjuk a rendezvényen”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A szegedi SZIN-en augusztus 25-től augusztus 28-ig várja a Grill Zóna, a Chill Zóna és a szabadtéri gym a látogatókat.
Kapcsolódó cikkeink
Viszlát Aldi ár!
Az árvezető szerep 2024-ben némiképp túlértékelt. A rekord magas infláció…
Tovább olvasom >Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Rendhagyó anyák napja: amikor az anyukák nem bevásárolni mentek a Tescóba
Összesen közel 2800 szülő, közülük mintegy 2200 olyan anya dolgozik…
Tovább olvasom >