Fruktóz-avokádóburok a hosszabb élettartamért
Új, fruktóz-alapú avokádóburkot tesztel a Rewe Group. A természetes bevonat nyolc nappal hosszabbítja meg az avokádók eltarthatóságát.
A csoport 360 Penny-üzletben teszteli a zöldségeket.
A Rewe lépése fenntarthatósági stratégiájuk része, amelynek keretében 2030-ra felére szeretnék csökkenteni a keletkező élelmiszerhulladékot.
Kapcsolódó cikkeink
Vegán üzletet nyithat a német REWE idén tavasszal
A Plant Based News oldalon megjelent hír szerint a REWE üzletlánc tisztán vegán üzletet…
Tovább olvasom >Jön Magyarországra a BILLA is?
Az orosz Mere lehetséges magyarországi megjelenése és a külföldi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >