Forgalomélénkítő kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos, desztinációalapú kommunikációs kampányt tervez 2018. szeptember 15. és október 30. között, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, borászatok, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködését is kérte. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország négy évszakos úti cél, így az őszi szezonban is számos rejtett kincset és élményt tartogat a belföldi utazók számára, az ország kulturális, aktív, gasztronómiai programkínálata és élményígérete nagyon sokszínű.
A projektben részt vevő vállalkozások az adott időszakban „Helló Ősz!” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül is. Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányához csatlakozó partnereket a kampány weboldalán gyűjtötte össze, illetve átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti a kedvezményes ajánlatokat. //
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Változás az MSZÉSZ élén
November elején az Aquaworld Resort Budapestben került megrendezésre a Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >