Fenntartható saját márkás narancslére vált a Rewe és a Penny
A Rewe Group bejelentette, hogy befejezte átállását a fenntartható forrásból származó, saját márkás narancslevét illetően. A német kiskereskedő-csoport 5 évvel a kitűzött határidő előtt teljesítette célját.
A kb. 5800, németországi Rewe és Penny üzletekben minden saját márkás narancslé és sűrítmény megkapta a Fairtrade, a Rainforest Alliance vagy egyéb organikus minősítést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kiváló minőségű, hazai paradicsom és paprika várja az PENNY üzleteiben…
Tovább olvasom >Alumínium palackot tesztel a Diageo a Baileys számára
A Diageo több mint 30 000 alumínium palackos terméket bocsát…
Tovább olvasom >Ilyen akciókkal várja a PENNY a vásárlókat húsvét alkalmából
A PENNY Magyarország március 21. és március 28. közötti heti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >