Fenntartható saját márkás narancslére vált a Rewe és a Penny
A Rewe Group bejelentette, hogy befejezte átállását a fenntartható forrásból származó, saját márkás narancslevét illetően. A német kiskereskedő-csoport 5 évvel a kitűzött határidő előtt teljesítette célját.
A kb. 5800, németországi Rewe és Penny üzletekben minden saját márkás narancslé és sűrítmény megkapta a Fairtrade, a Rainforest Alliance vagy egyéb organikus minősítést.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jön a 3. Beauty Expo
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia…
Tovább olvasom >Jönnek a Debreceni Bor-és Jazznapok
A Debreceni Bor- és Jazznapok a nyár leghangulatosabb fesztiválja, melyen…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >