Felkerült az i-re a pont, Red Dot díjat kapott a Mizo Art Coffee
Red Dot díjat kapott a népszerű, hazai tejipari márka, a Mizo kávéitalainak egyedülálló csomagolása. A Mizo Art Coffee termékek díjnyertes dobozgrafikáit a Dió Stúdió tervezte, melyekhez a Szépművészeti Múzeum és a Magyar Nemzeti Galéria által válogatott festmények képeit használták fel.
A Red Dot Design Award a dizájnerszakma egyik legtekintélyesebb elismerése, melyre minden évben több ezer pályázat érkezik a világ minden tájáról és méretteti meg magát a nemzetközi szakértőkből álló zsűri előtt. A Mizo Coffee Selection festményekbe burkolt kávésdobozainak terve a csomagolás kategóriában nyerte el a rangos díjat, melyet szakmai berkekben a dizájn Oscarjaként is szokás emlegetni.
A rendkívüli magyar siker mögött igazi csapatmunka húzódik meg. A Mizo, valamint a Szépművészeti Múzeum és a Magyar Nemzeti Galéria a Dió Stúdió szervezésében talált különleges módot arra, hogy eljuttassa az emberekhez és becsempéssze a mindennapjaikba a művészet élményét a kávézáson keresztül. Ehhez közvetítőként a Mizo Coffee Selection termékcsalád limitált szériás Art Coffee kollekciója szolgált, mely 2020 őszén került a boltokba, ráadásként lehetőséget adva így a fogyasztóknak arra, hogy a koronavírus-járvány miatt bezárt múzeumok falain kívül is találkozhassanak a művészettel. A 10 különböző Mizo kávéspecialitás papírdobozaira 1-1 jól vagy épp kevésbé ismert festmény képe került egy rövid leírással, amely bemutatta a műdarabot és azt, hogy melyik múzeumban tekinthető meg az eredetiben. A kávézás és a művészetek egyedi párosításának látványvilágát a Dió Stúdió – mely ezzel már a második Red Dot díját nyerte el – alkotói jelenítették meg rendhagyó kivitelezésű csomagolásterveiken.
A 30 festményt – többek között Szinyei, Csontváry, Munkácsy és Gauguin festményeit – bemutató sorozat azonban nemcsak a dizájnerszakmában, hanem a fogyasztók körében is nagy sikert aratott. A pozitív vásárlói visszajelzések és a Red Dot díj tükrében bátran kijelenthetjük, hogy a projekt elérte célját, és sikerrel népszerűsítette a festészet művészetét itthon – mindezt nem is egy akármilyen, a pandémia uralta időszakban.
A nyertes munkák bekerülnek a 2021/2022-es Nemzetközi Kommunikációs Design Évkönyvbe is.
Kapcsolódó cikkeink
Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >