Felkerült az i-re a pont, Red Dot díjat kapott a Mizo Art Coffee
Red Dot díjat kapott a népszerű, hazai tejipari márka, a Mizo kávéitalainak egyedülálló csomagolása. A Mizo Art Coffee termékek díjnyertes dobozgrafikáit a Dió Stúdió tervezte, melyekhez a Szépművészeti Múzeum és a Magyar Nemzeti Galéria által válogatott festmények képeit használták fel.
A Red Dot Design Award a dizájnerszakma egyik legtekintélyesebb elismerése, melyre minden évben több ezer pályázat érkezik a világ minden tájáról és méretteti meg magát a nemzetközi szakértőkből álló zsűri előtt. A Mizo Coffee Selection festményekbe burkolt kávésdobozainak terve a csomagolás kategóriában nyerte el a rangos díjat, melyet szakmai berkekben a dizájn Oscarjaként is szokás emlegetni.
A rendkívüli magyar siker mögött igazi csapatmunka húzódik meg. A Mizo, valamint a Szépművészeti Múzeum és a Magyar Nemzeti Galéria a Dió Stúdió szervezésében talált különleges módot arra, hogy eljuttassa az emberekhez és becsempéssze a mindennapjaikba a művészet élményét a kávézáson keresztül. Ehhez közvetítőként a Mizo Coffee Selection termékcsalád limitált szériás Art Coffee kollekciója szolgált, mely 2020 őszén került a boltokba, ráadásként lehetőséget adva így a fogyasztóknak arra, hogy a koronavírus-járvány miatt bezárt múzeumok falain kívül is találkozhassanak a művészettel. A 10 különböző Mizo kávéspecialitás papírdobozaira 1-1 jól vagy épp kevésbé ismert festmény képe került egy rövid leírással, amely bemutatta a műdarabot és azt, hogy melyik múzeumban tekinthető meg az eredetiben. A kávézás és a művészetek egyedi párosításának látványvilágát a Dió Stúdió – mely ezzel már a második Red Dot díját nyerte el – alkotói jelenítették meg rendhagyó kivitelezésű csomagolásterveiken.
A 30 festményt – többek között Szinyei, Csontváry, Munkácsy és Gauguin festményeit – bemutató sorozat azonban nemcsak a dizájnerszakmában, hanem a fogyasztók körében is nagy sikert aratott. A pozitív vásárlói visszajelzések és a Red Dot díj tükrében bátran kijelenthetjük, hogy a projekt elérte célját, és sikerrel népszerűsítette a festészet művészetét itthon – mindezt nem is egy akármilyen, a pandémia uralta időszakban.
A nyertes munkák bekerülnek a 2021/2022-es Nemzetközi Kommunikációs Design Évkönyvbe is.
Kapcsolódó cikkeink
A Mizo az MLSZ szponzoraként támogatja a magyar labdarúgó válogatottat
A sport összehozza az embereket. A Mizo úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Tej- és tejtermék-alternatívák egészségre szabva
Az egészségtudatos életmód és a speciális étkezési igények egyre fontosabbá…
Tovább olvasom >Reggeliztess, mint egy király…
A hagyományos reggeli egyre nehezebben illeszthető a modern ember étkezési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy magyar sajtmárka hihetetlen világsikerei
Dubajban, Bejrútban, Katarban, és számos más távoli vidéken találunk minőségi…
Tovább olvasom >Mobilappról is indítható kézi szkenner gyorsítja a bevásárlást a Tesco üzletekben
Az önkiszolgáló kasszák számának növekedése vagy a kísérleti jelleggel működő…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a Lidl diákoknak hirdetett versenye
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország SzelektálOK edukációs versenye, melyet a…
Tovább olvasom >