A Mizo az MLSZ szponzoraként támogatja a magyar labdarúgó válogatottat
A sport összehozza az embereket. A Mizo úgy véli, hogy a sport és az étkezés között több a párhuzam, mint azt elsőre gondolnánk. A márka szerint akárcsak a szurkolás, úgy az étkezés is közösségi élményt nyújthat. Ezért is döntöttek úgy, hogy a nyári sportesemények idejére az MLSZ szponzoraként támogatják a magyar labdarúgó válogatottat, és igyekeznek a szurkolóknak és fogyasztóknak is még emlékezetesebbé tenni ezt az időszakot.
A Sole-Mizo Zrt. hosszú időre visszanyúló hagyományokkal rendelkezik az egészséges életmód népszerűsítésében tejtermékei révén, amelyek különböző ízléseket és preferenciákat szolgálnak ki. A Mizo márka hisz a közös étkezések és a közös élmények tápláló erejében, továbbá az egészséges életmód, az aktív időtöltés és a sportok felé is elkötelezett.
Magyarország legnagyobb tejipari vállalata hosszú távú partnerséget alakított ki az OTP Bank–PICK SZEGED kézilabdacsapattal, ezzel is erősítve a vállalat társadalmi felelősségvállalás iránti elhivatottságát. Ez a vállalás és a megszólított szurkolói kör most kibővül, ugyanis a MIZO az idei nyári sportesemények során az MLSZ szponzoraként a magyar labdarúgó válogatottat is támogatja.
„Azért kezdtük meg a sporttámogatói tevékenységünket, mert hiszünk abban, hogy az étkezéshez hasonlóan a szurkolás is színvonalas közösségi élményt nyújt, amely erősíti közösségünket. Idén az együttműködések köre bővül, büszkén támogatjuk a nemzeti tizenegyet és igyekszünk a szurkolóknak és fogyasztóinknak is még emlékezetesebbé tenni a nyári sporteseményeket, ezért számos kapcsolódó aktivitással készülünk erre az időszakra”
– mondta Harcsa Beáta, a Bonafarm tejágazati stratégiai és marketing igazgatója.
Április végétől a kiskereskedelmi láncok polcain megtalálhatók a magyar csapatot népszerűsítő MIZO-termékek, például a válogatott fotóival ellátott egyedi tejesdobozok, amelyeket akár össze is gyűjthetnek a szurkolók. A márka emellett könnyen elkészíthető szurkolói recepteket is ajánl majd, amelyeket kifejezetten erre az alkalomra álmodtak meg piros, fehér, zöld nemzeti színekben, ezáltal is emelve a szurkolás élményét és erősítve az összetartozást.
„A magyar válogatott szereplése nemcsak a foci és a sport iránt elkötelezetteket, de az egész országot megmozgathatja, hiszen szereplésüket egy szélesebb közönség is magáénak érezheti. Hisszük, hogy a közös szurkolás és élmények még közelebb hoznak minket egymáshoz.”
– mondta Varga Aliz, a Mizo senior brand managere.
A fogyasztók nyereményjátékra is készülhetnek, amelynek keretében a résztvevők értékes, a magyar válogatotthoz, a focihoz és a MIZO-hoz kapcsolódó ajándékokat nyerhetnek – például focis szurkolói zoknik, hivatalos válogatott mezek és rangos meccsekre szóló páros belépők is gazdára találnak.
Kapcsolódó cikkeink
MIZO Coffee Selection – Caramel Cappuccino
Az idei jegeskávészezont egy igazán kényeztető újdonsággal indítjuk el: megérkezett…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >