Február 21-ig tart a Green Weeks az Auchanban
Az Auchan átfogó fenntarthatósági stratégiája nemcsak az áruházi működésre terjed ki, hanem az árukészletre, a csomagolásra és a vásárlói szemléletformálásra is. Február 21-ig azok a termékek akciósok, amelyeknek előállítása, összetétele, csomagolása vagy éppen annak hiánya a környezettudatosság irányába mutat. Ez többszáz terméket jelent kezdve a tisztítószereken át az élelmiszerekig. A környezetkímélőbb árucikkeket az áruházak bejáratánál, jól láthatóan helyezik ki, hogy könnyen lehessen közülük válogatni. A Green Weeks idején nemcsak a környezetünkhöz, hanem a pénztárcánkhoz is kíméletesebbek lehetünk, ha vásárolunk belőlük.
A jövő hét közepéig, azaz február 21-ig a fenntartható termékek kerülnek reflektorfénybe az Auchan Magyarország áruházaiban. A Green Weeks alatt a kedvezményes árak mellett a vásárlók edukálását is a zászlajára tűzte az áruházlánc. Az akciós újságban számos szemléletformáló üzenettel, hasznos tudnivalóval segítik a tudatos vásárlói döntést, az üzletekben pedig látványos kihelyezéssel és táblákkal támogatják az eligazodást a környezettudatos termékkínálatban.
A vállalat évek óta tesz következetes lépéseket a fenntarthatóság irányába. Az Auchan volt például az első a hazai piacon, aki kivezette áruházaiból a súlyosan környezetszennyező, egyszerhasználatos műanyagzacskót, amibe a zöldséget, gyümölcsöt, illetve a pékárut tettük bele. Az egyszerhasználatos csomagolóeszközök helyett ma már csak olyan környezettudatos alternatívákat kínálnak, mint a házilag komposztálható zacskók és a többször használatos textil zsákok.
A Green Weeks alatt nemcsak a csomagolóeszközökre, hanem a környezetkímélőbb termékekre is szeretnék akciókkal felhívni a figyelmet, amelyekhez a vásárlók most akár 11-40%-os kedvezménnyel juthatnak hozzá. A kínálat rendkívül színes, a bioélelmiszerektől – a tisztító- és tisztálkodási szereken, vegyi árukon át a kis- és nagyháztartási gépekig terjed. Találunk a választékban újrahasznosított anyagokból készült edényeket és környezetkímélőbb kozmetikumokat vagy éppen energiatakarékos fényforrásokat is. Több terméket csomagolás nélkül hoznak forgalomba természetesen a higiéniai biztonság betartásával.
Bár az áruházakban jól láthatóan és együtt lesznek kihelyezve ezek a termékek, azért érdemes vásárlás előtt átböngészni az akciós újságot is, mert abban hasznos leírások találhatók a termékekről, illetve fontos tudnivalók és praktikus tanácsok a tudatosabb vásárláshoz.
Kapcsolódó cikkeink
Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >Idén is visszagyűjti a feleslegessé vált mobiltelefonokat az Auchan
Az Auchan Magyarország is csatlakozik ahhoz az akcióhoz, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >