Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az egyre éleződő portugáliai versenyben. A Jeronimo Martinshoz tartozó kiskeresedő idén 50 in-store éttermet tervez nyitni, amivel az üzleteiben működő foodservice egységek száma 240-re emelkedik. A Pingo Doce 2024 végére Portugália egyik vezető étteremláncává kíván nőni.
A vállalat az olyan nemzetközi piaci szereplők, mint a Mercadona, Auchan, Lidl és ALDI által gerjesztett egyre nagyobb versenyt látva bízik saját ár- és megkülönböztetési stratégiájában. A Pingo Doce arra számít, hogy a magas kamatlábak miatt a portugál fogyasztókra nehezedő nyomás nem enyhül, amire válaszul a kiskereskedő továbbra is az akciókra koncentrál, és olyan új üzletkoncepciót vezet be, amely az étkezési megoldásokat és a friss élelmiszereket helyezi előtérbe.
Kapcsolódó cikkeink
Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >