Magazin: Exkluzív kutatás a vásárlási szokásokról
A GfK 2022-ben a Trade magazin számára külön kutatást végzett a Sirha Future Store standhoz kapcsolódóan a vásárlási szokásokról és vásárlási attitűdökről. A vizsgálat négy nagy témára koncentrált: az online vásárlással összefüggő szokásokra, az egyes kereskedelmi láncok applikációjának ismertségére és használatára, az utóbbi időben sokat változott fizetési szokásokra, valamint az innovációkra való nyitottságra.
Az eredményeket az alábbi hat grafikon foglalja össze.
Kapcsolódó cikkeink
Tej- és tejtermék-alternatívák egészségre szabva
Az egészségtudatos életmód és a speciális étkezési igények egyre fontosabbá…
Tovább olvasom >Csökkent a hazai sonkafogyasztás
A Magyar Hússzövetség által kiadott friss adatok szerint a húsvéti…
Tovább olvasom >A várt javulás helyett romlott a fogyasztói hangulat Németországban
A várt javulás helyett csaknem egyéves mélypontra esett vissza a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >