„Erdőirtásmentes” marhahús a Carrefour Brazíliától
Száz százalékosan nyomonkövethető, erdőirtásmentes marhahúst vezetett be a Carrefour Brazília egyik Sao Paulo-i hipermarketében.
A fogyasztók a csomagoláson található QR-kód segítségével kaphatnak információt a termékkel kapcsolatos tudnivalókról.
Az úttörő kezdeményezés annak az együttműködésnek az eredménye, amelyet a cég a The Sustainable Trade Initiative (IHD)-val kötött 2018-ban, amely során több mint 3,5 millió eurót fektetett a Carrefour egy fenntartható gyártáshoz kapcsolódó projektbe.
Ennek keretében a Carrefour Brazília három évig támogatott egy olyan programot, amely marhák jóllétét biztosította, és évekig követte az életüket, vigyázva egészségükre és jóltartásukra. A mostani termékek 450 farmert támogatnak, 135 ezer állatot érintenek és 160 ezer hektár földet védenek meg vagy állítanak helyre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >Egy évtized után visszatért a Carrefour Bulgáriába
A Carrefour francia szupermarketlánc helyi médiabeszámolók szerint 10 év szünet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >