„Erdőirtásmentes” marhahús a Carrefour Brazíliától
Száz százalékosan nyomonkövethető, erdőirtásmentes marhahúst vezetett be a Carrefour Brazília egyik Sao Paulo-i hipermarketében.
A fogyasztók a csomagoláson található QR-kód segítségével kaphatnak információt a termékkel kapcsolatos tudnivalókról.
Az úttörő kezdeményezés annak az együttműködésnek az eredménye, amelyet a cég a The Sustainable Trade Initiative (IHD)-val kötött 2018-ban, amely során több mint 3,5 millió eurót fektetett a Carrefour egy fenntartható gyártáshoz kapcsolódó projektbe.
Ennek keretében a Carrefour Brazília három évig támogatott egy olyan programot, amely marhák jóllétét biztosította, és évekig követte az életüket, vigyázva egészségükre és jóltartásukra. A mostani termékek 450 farmert támogatnak, 135 ezer állatot érintenek és 160 ezer hektár földet védenek meg vagy állítanak helyre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >