Élelmiszerhulladék: kétszer annyira tudatosak a vásárlók
A Capgemini Kutatóintézet felmérése szerint a fogyasztóknak több mint 90%-a jobban kedveli az olyan brandeket, amelyek tesznek az élelmiszerhulladék csökkentése érdekében.
A vásárlók 2/5-e bűntudatot érez a kidobott élelmiszer miatt, állapította meg a kutatás. A Reflect, Rethink, Reconsider. Why food waste is everybody’s problem (Reagálj, Gondold újra, Fontold újra. Miért mindenki problémája az élelmiszerhulladék) című felmérés szerint a fogyasztói tudatosság a kidobott étel tekintetében megduplázódott az elmúlt két év során, többek között az emelkedő élelmiszerárak, az ellátási láncot érintő kihívások, a járvány és a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report
A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték…
Tovább olvasom >További cikkeink
Manpower: javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések
Javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések, a belföldi munkáltatók…
Tovább olvasom >