Élelmiszerhulladék: kétszer annyira tudatosak a vásárlók
A Capgemini Kutatóintézet felmérése szerint a fogyasztóknak több mint 90%-a jobban kedveli az olyan brandeket, amelyek tesznek az élelmiszerhulladék csökkentése érdekében.

Még mindig rengeteg étel kerül a kukába
A vásárlók 2/5-e bűntudatot érez a kidobott élelmiszer miatt, állapította meg a kutatás. A Reflect, Rethink, Reconsider. Why food waste is everybody’s problem (Reagálj, Gondold újra, Fontold újra. Miért mindenki problémája az élelmiszerhulladék) című felmérés szerint a fogyasztói tudatosság a kidobott étel tekintetében megduplázódott az elmúlt két év során, többek között az emelkedő élelmiszerárak, az ellátási láncot érintő kihívások, a járvány és a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Végre vége a járványnak! Magyarország fellélegezhet!
Az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) vonatkozó előírásai szerint Magyarország visszanyerte madárinfluenzától…
Tovább olvasom >Magyarországon évente mintegy 1,8 millió tonna élelmiszerhulladék keletkezik
A vágtázó élelmiszerárak egyik következménye, hogy a szemétbe dobott ételek…
Tovább olvasom >Intrum: felívelő időszak után csökkent a magyar lakosság fizetőképessége
Idén a második negyedévben jelentősen csökkent az Intrum fizetőképességi index…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezután is szabályozott keretek között fog zajlani a fakitermelés az erdőkért felelős államtitkár szerint
Az erdészeti, a természetvédelmi hatóság és a nemzeti parkok szakemberei…
Tovább olvasom >Megérkezett a valaha volt leggyengédebb Milka (x)
Megújult a dizájn, a csomagolás és a receptúra. A Milka…
Tovább olvasom >A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >