Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene erejével és online edukációs kártyajátékkal népszerűsítette a tudatos alkoholfogyasztás fontosságát. A spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampánnyal azt bizonyították, hogy a szeretteinkkel töltött idő a meleg nyári estéken egy jó játékkal megfűszerezve, kevesebb alkohollal párosítva is garantálja a felejthetetlen élményeket. A felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzenetek több mint 900 000 felhasználóhoz jutottak el az idei három hónapos kampány során.
„Idén is egy nagyon sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött, amivel csak Spotify-on összesen több, mint 160 000 embert értünk el a fiatal felnőttektől egészen az idősebb generációkig. Az online edukációs kártyajátékunkban és a közösségi felületeken futó kihívásokban több százan vettek részt, az Italmérték közösségi média felületein közel 260 000 felhasználót értünk el, a médián keresztül pedig mintegy 500 000 emberhez jutottak el üzeneteink. Nagyon örülök, hogy a tartalmainkkal, valamint Kármán Odett influenszer együttműködésével is több tízezer embert tudtunk idén megszólítani. Egyúttal bízom benne, hogy sikerült bizonyítanunk, hogy a jó hangulathoz és az emlékezetes élményekhez nem szükséges a túlzott alkoholfogyasztás. A kártyajáték továbbra is elérhető marad az italmertek.hu oldalon, ezzel is segítve az okos (d)öntéseket”
– foglalta össze a kampány eredményeit Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.
Felelős (d)öntésekkel az értékes nyereményekért
A (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampány egy izgalmas online edukációs kártyajátékot és ehhez kapcsolódóan egy közösségi média kihívást is kínált. A szövetség italmertek.hu weboldalán elérhető kártyák segítségével érdekes tényeket tudhattunk és tudhatunk meg ezután is az alkohol és a túlzott alkoholfogyasztás szervezetre gyakorolt hatásairól, a témához kapcsolódó legelterjedtebb tévhitekről. A közösségi oldalakon futó nyereményjátékban, az egyik kártyával kapcsolatos kérdésre kellett helyesen válaszolni, valamint megosztani a leghasznosabbnak ítélt lap tartalmát a komment szekcióban: a résztvevők között értékes Jegy.hu utalványok kerültek kisorsolásra.
Kapcsolódó cikkeink
spiritsEUROPE: A földrajzi jelzésekre vonatkozó új szabályok a szeszesital-iparágat védik
A mezőgazdasági termékekre és élelmiszerekre, borokra és szeszes italokra vonatkozó…
Tovább olvasom >Közel 1 millió fogyasztóhoz jutott el a nyáron a Szeszipari Szövetség kampánya
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene…
Tovább olvasom >Folytatódik a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács tudatos alkoholfogyasztás kampánya
Spotify kampánnyal, Kármán Odett influenszerrel és online edukációs kártyajátékkal népszerűsíti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Robotizált eperfarm
A Csehországi Brno melletti Ráječek-farmon az eper termesztését és betakarítását…
Tovább olvasom >Októbertől csökken a francia kenyerek és pékáruk sótartalma
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlására Franciaországban csökkentik a pékáruk sótartalmát,…
Tovább olvasom >Október végéig tartott a körteszüret Magyarországon
Egészen október végéig elhúzódott el a hazai körteszezon. Magyarországon közel 2000…
Tovább olvasom >