Egyre többen vannak akik felelősen (d)öntve töltik tele a nyarat élményekkel
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene erejével és online edukációs kártyajátékkal népszerűsítette a tudatos alkoholfogyasztás fontosságát. A spiritsEUROPE támogatásával létrejövő (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampánnyal azt bizonyították, hogy a szeretteinkkel töltött idő a meleg nyári estéken egy jó játékkal megfűszerezve, kevesebb alkohollal párosítva is garantálja a felejthetetlen élményeket. A felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos üzenetek több mint 900 000 felhasználóhoz jutottak el az idei három hónapos kampány során.
„Idén is egy nagyon sikeres kampányt tudhatunk magunk mögött, amivel csak Spotify-on összesen több, mint 160 000 embert értünk el a fiatal felnőttektől egészen az idősebb generációkig. Az online edukációs kártyajátékunkban és a közösségi felületeken futó kihívásokban több százan vettek részt, az Italmérték közösségi média felületein közel 260 000 felhasználót értünk el, a médián keresztül pedig mintegy 500 000 emberhez jutottak el üzeneteink. Nagyon örülök, hogy a tartalmainkkal, valamint Kármán Odett influenszer együttműködésével is több tízezer embert tudtunk idén megszólítani. Egyúttal bízom benne, hogy sikerült bizonyítanunk, hogy a jó hangulathoz és az emlékezetes élményekhez nem szükséges a túlzott alkoholfogyasztás. A kártyajáték továbbra is elérhető marad az italmertek.hu oldalon, ezzel is segítve az okos (d)öntéseket”
– foglalta össze a kampány eredményeit Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.
Felelős (d)öntésekkel az értékes nyereményekért
A (D)önts felelősen! Töltsd tele a nyarat! kampány egy izgalmas online edukációs kártyajátékot és ehhez kapcsolódóan egy közösségi média kihívást is kínált. A szövetség italmertek.hu weboldalán elérhető kártyák segítségével érdekes tényeket tudhattunk és tudhatunk meg ezután is az alkohol és a túlzott alkoholfogyasztás szervezetre gyakorolt hatásairól, a témához kapcsolódó legelterjedtebb tévhitekről. A közösségi oldalakon futó nyereményjátékban, az egyik kártyával kapcsolatos kérdésre kellett helyesen válaszolni, valamint megosztani a leghasznosabbnak ítélt lap tartalmát a komment szekcióban: a résztvevők között értékes Jegy.hu utalványok kerültek kisorsolásra.
Kapcsolódó cikkeink
DRS, EPR, GTIN, PPWR meg a szesz
A szeszesital-iparban érintett hazai gyártó és kereskedő vállalkozások aktuális problémáiról…
Tovább olvasom >spiritsEUROPE: A földrajzi jelzésekre vonatkozó új szabályok a szeszesital-iparágat védik
A mezőgazdasági termékekre és élelmiszerekre, borokra és szeszes italokra vonatkozó…
Tovább olvasom >Közel 1 millió fogyasztóhoz jutott el a nyáron a Szeszipari Szövetség kampánya
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács idén nyáron a zene…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >