Dunnhumby: a fogyasztók a MI-val spórolnának az élelmiszerboltokban
A cég legfrissebb Consumer Trends Tracker felmérésében részt vevők több mint fele mondta azt, hogy adatok oszt meg az élelmiszer-kiskereskedőkkel a különféle jutalmak megszerzése érdekében, ami 4 százalékpontos növekedést jelent az év korábbi időszakához képest.
A fogyasztókat különösen foglalkoztatja a mesterséges intelligencia azon képessége, mellyel az élelmiszervásárlás során pénzt takaríthatnak meg, és amely segít anyagi kereteiket kezelni, valamint lehetővé teszi a kiskereskedők számára, hogy személyre szabott jutalmakat és ajánlatokat kínáljanak – derül ki a Dunnhumby Consumer Trends Tracker kutatása legutóbbi hullámának közzétett adataiból.
A 45 év alatti vásárlók nagyobb valószínűséggel bíznak a mesterséges intelligenciában, mint az idősebb fogyasztók, és nagyobb valószínűséggel hajlandók használni a technológiát a kiskereskedőkkel való kapcsolattartásra, állapította meg a Dunnhumby.
A kutatás szerint az élelmiszer-kereskedők számára kifejezetten ígéretes lehet a mesterséges intelligencia a vásárlókkal való kapcsolatteremtésben, hiszen számos fogyasztó küzd anyagi nehézségekkel és az élelmiszerellátás bizonytalanságával.
Kapcsolódó cikkeink
A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a borászatban: az új technológia megváltoztatja a borkészítés módját
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az amerikai borászatot, lehetővé téve a…
Tovább olvasom >Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >